ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Facebook: Στους 1,6 δισ. οι καθημερινοί χρήστες

Περίπου 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τουλάχιστον μια φορά το μήνα ένα Facebook, Messenger, Instagram ή WhatsApp

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Κάθε μέρα περίπου 1,62 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στο Facebook (Messenger, Intagram, WhatsApp) έχουν φθάσει τα 2,2 δισεκατομμύρια.

Οι μηνιαίοι χρήστες -όσοι δηλαδή κάνουν το ίδιο τουλάχιστον μια φορά το μήνα σε κάποιο από τα τέσσερα δίκτυα της «οικογένειας» της Facebook- έχουν φθάσει τα 2,8 δισεκατομμύρια, αρκετά πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό ηλικίας 15 έως 65 ετών (που είναι περίπου πέντε δισεκατομμύρια).

Η εταιρεία του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης είχε στο τρίτο τρίμηνο του 2019 έσοδα 17,7 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018) και κέρδη 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

Είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο τόσο με ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα (ανώτερα μάλιστα των προσδοκιών των αναλυτών της Γουόλ Στριτ), όσο και με μικρή έστω αύξηση χρηστών σε όλες τις αγορές-κλειδιά, μεταξύ των οποίων σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Φαίνεται πως παρά τις κριτικές που δέχεται από κυβερνήσεις και πολίτες, το Facebook αντέχει και αναπτύσσεται. Αυτό δεν περνά απαρατήρητο από διαφημιστές και διαφημιζόμενους, που συνεχίζουν να αγοράζουν προβολή μέσω του δικτύου. Το Facebook είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρονικών διαφημίσεων παγκοσμίως.

Παρόλο που το Twitter ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζάκεμπεργκ ξεκαθάρισε ότι το Facebook δεν θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο, καθώς δεν θέλει να περιορίσει τον πολιτικό διάλογο. «Από επιχειρηματική σκοπιά ίσως θα ήταν ευκολότερο για μας να επιλέγαμε ένα διαφορετικό μονοπάτι από αυτό που έχουμε πάρει. Όμως σε μια δημοκρατία δεν νομίζω ότι είναι σωστό για τις ιδιωτικές εταιρείες να λογοκρίνουν τους πολιτικούς ή τις ειδήσεις», δήλωσε.

Ο Ζάκερμπεργκ αρνήθηκε ότι μέσω αυτής της πολιτικής το Facebook στηρίζει ένα συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή ότι η πολιτική αυτή ακολουθείται μόνο από λόγους κερδοσκοπικής σκοπιμότητας. Οι πολιτικές διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν λιγότερο από το 0,5% των συνολικών εσόδων του δικτύου το 2020.

Πάντως οι πιέσεις στο Facebook αναμένεται να αυξηθούν. Είναι ενδεικτικό του κλίματος ότι η βασική διεκδικήτρια του χρίσματος των Δημοκρατικών στις επόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ γερουσιαστής Ελίζαμπεθ Γουόρεν έχει δηλώσει ότι το Facebook -που απασχολεί περισσότερους από 43.000 εργαζόμενους- είναι πια υπερβολικά μεγάλο και πρέπει να διασπαστεί σε μικρότερες εταιρείες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Πόσο μακριά μπορούμε να πάμε με τον Μακρόν;

«Oυτε στην εποχη Βενιζελου,ηρθε καποια Μεγαλη Δυναμη να πολεμησει για παρτυ μας την Οθωμανικη ...»
Γιωργος Χ  |  22:05

#PoliticsBlog Η πόρτα του φρενοκομείου και η ορθάνοιχτη πόρτα του ΔΗΚΟ

«Η Ελλάδα έχει τα στρατιωτικά μέσα να αντιπαρατεθεί με την Τουρκία. Εμείς; Η μήπως θα στείλουν οι Γάλλοι ...»
Leon  |  11:16

#PoliticsBlog Η πόρτα του φρενοκομείου και η ορθάνοιχτη πόρτα του ΔΗΚΟ

«Η Ελλάδα έχει τα στρατιωτικά μέσα να αντιπαρατεθεί με την Τουρκία. Εμείς; Η μήπως θα στείλουν οι Γάλλοι ...»
Leon  |  11:15

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Όπως ήδη ελέχθη, αυτή η ιστορία είναι και το Βαρερλώ του Άντρου Κυπριανού και του κόμματος του βεβαίως! ...»
ΑΚΑ  |  21:01

Social: Τελευταία Ενημέρωση