ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 18:16
 

Facebook: Τεχνητή νοημοσύνη για σεβασμό στους νεκρούς χρήστες

Οι φίλοι ή οι συγγενείς του μπορούν να ζητούν από το Facebook να μετατρέπει τη σελίδα του σε «λογαριασμό μνήμης».

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Το Facebook ανακοίνωσε χθες Τρίτη ότι πλέον οι αλγόριθμοί του θα σέβονται περισσότερο τους χρήστες του που έχουν πεθάνει, καθώς θα χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου οι φίλοι νεκρών χρηστών του να μην λαμβάνουν ενημερώσεις για τα γενέθλιά τους ή να μην τους προτείνεται να τους στέλνουν προσκλήσεις για εκδηλώσεις.

Όταν κάποιος πεθαίνει, οι φίλοι ή οι συγγενείς του μπορούν να ζητούν από το Facebook να μετατρέπει τη σελίδα του σε «λογαριασμό μνήμης». Στην περίπτωση αυτή τον λογαριασμό διαχειρίζεται ένας «νόμιμος εκπρόσωπος», τον οποίο ο θανών θα έχει ορίσει από πριν.

Στους «λογαριασμούς μνήμης» δεν εμφανίζονται διαφημίσεις, υπενθυμίσεις για γενέθλια ή προτάσεις για νέους φίλους.

Όμως υπάρχουν και προφίλ νεκρών χρηστών που δεν έχουν μετατραπεί σε «λογαριασμούς μνήμης», καθώς αυτή η αλλαγή «μπορεί να αποτελεί ένα μεγάλο βήμα το οποίο δεν είναι όλοι έτοιμοι να κάνουν αμέσως», επεσήμανε το Facebook.

Σε αυτή την περίπτωση ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης θέλει να διασφαλίσει χάρη στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ότι οι φίλοι του νεκρού δεν θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις από εκείνον, εξήγησε η εταιρεία, ενώ πρόσθεσε ότι θα δίνει στους συγγενείς του τη δυνατότητα να διαγράφουν τον λογαριασμό του.

«Αν ένας λογαριασμός δεν έχει μετατραπεί ακόμη σε λογαριασμό μνήμης, θα χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη για να εμποδίζουμε το προφίλ να εμφανίζεται με τρόπο που θα προκαλεί οδύνη (…). Εργαζόμαστε για να γίνουμε καλύτεροι και πιο γρήγοροι στο θέμα αυτό», τόνισε η εταιρεία.

«Ελπίζουμε το Facebook να παραμείνει ένα μέρος όπου η μνήμη και το πνεύμα των αγαπημένων μας θα μπορεί να γιορτάζεται και να εξακολουθήσει να ζει», σχολίασε η Σέριλ Σάντμπεργκ υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.

Χρήστες του ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης έχουν παραπονεθεί συχνά ότι αναστατώνονται όταν το Facebook τους προτείνει να έχουν αλληλεπιδράσεις με κάποιον φίλο τους που έχει πεθάνει.

Από το 2009 το Facebook δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μετατρέπουν τα προφίλ των νεκρών χρηστών του σε «λογαριασμούς μνήμης». Σύμφωνα με την εταιρεία, περισσότεροι από 30 εκατομμύρια χρήστες το κάνουν κάθε μήνα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

Ο γ.γ ΑΚΕΛ ξέρει καλά την πορεία στον κατήφορο, λέει ο Προδρόμου

«Την ανηφόρα στην οποίαν αυτοδοξάζεστε ότι μας οδηγήσατε Περιπλανώμενε γιά χρόνια ψευδές σκαρίφημα ...»
Γιάννης Σαβεριάδης  |  15:53

Αβέρωφ: Δε βοηθούν οι δηλώσεις Άντρου

«…ενώ η χολή που εκρέει από το στόμα του Προέδρου και των συναγερμικών λατζιναρκών είναι απείρως ...»
Ai Em  |  15:39

Α. Κυπριανού: Προσερχόμενοι στην κάλπη γινόμαστε η αλλαγή που θέλουμε για την ΕΕ

«Aγαπητέ ΑΚΑ, Έχετε δίκαιο αλλά αυτοί οι άνθρωποι λόγω των ανεπαρκειών του εκλογικού σώματος των ...»
Γιάννης Σαβεριάδης  |  15:07

Αβέρωφ: Δε βοηθούν οι δηλώσεις Άντρου

«"...δεν βοηθά στην προσπάθεια από τη μια να καταδικαστεί η τουρκική προκλητικότητα και από την άλλη ...»
Γιάννης Σαβεριάδης  |  15:00

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Το Google+ είχε ξεκινήσει το 2011 και υπήρξε η τέταρτη απόπειρα της Google να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο.

Τίτλοι τέλους για το Google+

Όλα τα «προφίλ» και οι ιστοσελίδες των χρηστών του Google+ διαγράφονται αυτόματα από σήμερα.
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  SOCIAL
Eνας απλός διαμοιρασμός περιεχομένου που πήραμε από άλλο χρήστη στα κοινωνικά δίκτυα συνιστά διάδοση «είδησης».

Διαρκής η μάχη κατά των fake news

Ο δρ Βασίλειος Μεζάρης, συντονιστής του InVID, ενός συστήματος πολυπαραγοντικού ελέγχου των βίντεο, μιλάει στην «Κ»
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  SOCIAL
Η Google είχε ανακοινώσει φέτος τον Οκτώβριο ότι προτίθεται να σταματήσει τη λειτουργία του Google+ τον Αύγουστο του 2019

Πρόωρο «λουκέτο» στο Google+

Επλήγη από ένα νέο σφάλμα λογισμικού, που είχε ως αποτέλεσμα να εκτεθούν σε τρίτους στοιχεία για 52,5 εκατομμύρια χρήστες ...
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  SOCIAL
X