ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πιστοί στο Facebook παρά το σκάνδαλο διαρροής δεδομένων

Tο Facebook μέχρι στιγμής δεν υπέστη σοβαρές απώλειες από το συγκεκριμένο επεισόδιο

Newsroom Κ, Αθήνα

Οι περισσότεροι από τους χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ παρέμειναν πιστοί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρά τις πρόσφατες αποκαλύψεις για διαρροή δεδομένων.

Η έρευνα των Reuters/Ipsos που δημοσιεύτηκε την Κυριακή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά άλλων δημοσκοπικών δεδομένων που πιστοποιούν ότι το Facebook μέχρι στιγμής δεν υπέστη σοβαρές απώλειες από το συγκεκριμένο επεισόδιο, παρά έναν «πονοκέφαλο» σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων.

Η δημοσκόπηση που διεξήχθη ηλεκτρονικά σε παναμερικανικό επίπεδο μεταξύ 26 και 30 Απριλίου, έδειξε ότι περίπου οι μισοί από τους Αμερικανούς χρήστες του Facebook απάντησαν ότι δεν άλλαξαν πρόσφατα τις συνήθειές τους ως προς την χρήση του site ενός ένα 25% απάντησε το χρησιμοποιεί περισσότερο.

Το τελευταίο 25% απάντησε ότι εσχάτως χρησιμοποιούν λιγότερο το Μέσο, είτε ότι σταμάτησαν εντελώς να το χρησιμοποιούν, είτε διέγραψαν το λογαριασμό τους.

Αυτό σημαίνει, σημειώνει το Reuters, ότι οι χρήστες που άρχισαν να χρησιμοποιούν λιγότερο το Μέσο αντισταθμίζονται από αυτούς που άρχισαν να το χρησιμοποιούν περισσότερο.

Στο σύνολο του ενήλικου δείγματος της δημοσκόπησης, το 64% απάντησε ότι χρησιμοποιεί το Facebook τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ποσοστό ελαφρώς μειωμένο από το 68% που είχε καταγραφεί στην ίδια ερώτηση σε δημοσκόπηση τον Μάρτιο, λίγο μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου Facebook - Cambridge Analytica.

Σύμφωνα με την ερμηνεία του αναλυτή της Wedbush Securities, Μάικλ Πάχτερ, το «Facebook είναι τυχερό που τα δεδομένα που διέρρευσαν χρησιμοποιήθηκαν μόνο για πολιτικούς διαφημιστικούς σκοπούς και όχι άλλες δόλιες στοχεύσεις.

«Δεν έχω προς το παρόν διαβάσει κανένα άρθρο που να υποστηρίζει ότι έστω και ένας χρήστης επλήγη από την παραβίαση. Κανείς δεν εξοργίστηκε σε αποτρόπαιο βαθμό».

Σημειώνεται ότι στα αποτελέσματα τριμήνου, η Facebοοκ ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών της στις ΗΠΑ και τον Καναδά αυξήθηκε στα 241 εκατομμύρια από 239 εκατομμύρια στις 31 Δεκεμβρίου του 2017.

Σύμφωνα τη δημοσκόπηση, οι περισσότεροι χρήστες του Facebook είπαν ότι γνωρίζουν πώς να προστατεύσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες στο συγκεκριμένο site σε σύγκριση με τους χρήστες άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Snapchat, το Instagram, το Pinterest και το Tumblr.

Έτσι το 74% δήλωσε ότι γνωρίζει απολύτως τις ρυθμίσεις ασφαλείας ενώ το 78 τοις εκατό απάντησε ότι γνωρίζει και τον τρόπο να τις αλλάξει.

Συγκριτικά, το 60 τοις εκατό των χρηστών του Instagram απάντησαν ότι γνωρίζουν τις τρέχουσες ρυθμίσεις ασφαλείας και 65% ότι ξέρουν πώς να τις αλλάζουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Διαγράφηκαν δάνεια εκτοπισθέντων γεωργοκτηνοτρόφων από την ΣΚΤ

«Είσαι επιχειρηματίας ή γυναίκα; Είσαι σε οποιοδήποτε οικονομικό χάος ή χρειάζεσαι χρήματα για να ξεκινήσεις ...»
3% προσφορά δανείου ισχύουν τώρα  |  18:20

Αρχιεπίσκοπος: Ο Ακιντζί πιέζεται από την Άγκυρα

«Ο διευθυντής της εκκλησίας Κύπρου με το πιο πτωχό λεξιλόγιο!!! »
ΑΚΑ  |  09:58

Στους αστυνομικούς ανακριτές θα μιλήσει ο Μητροπολίτης Μόρφου

«Τρία πουλάκια κάθονταν… Αναστατώσατε τον κόσμο, σεβασμιότατε κύριε, κύριε Νεόφυτε και τώρα θυμηθήκατε ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  10:37

Επτά ελληνικά πανεπιστήμια στα καλύτερα του κόσμου

«Έ, πέστε μας κιόλας ότι το Πανεπιστήμιο Κύπρου είνε στην ίδια κατάταξη με το Πολθτεχνείο.»
PeterG  |  03:13

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Το Google+ είχε ξεκινήσει το 2011 και υπήρξε η τέταρτη απόπειρα της Google να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο.

Τίτλοι τέλους για το Google+

Όλα τα «προφίλ» και οι ιστοσελίδες των χρηστών του Google+ διαγράφονται αυτόματα από σήμερα.
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  SOCIAL
Eνας απλός διαμοιρασμός περιεχομένου που πήραμε από άλλο χρήστη στα κοινωνικά δίκτυα συνιστά διάδοση «είδησης».

Διαρκής η μάχη κατά των fake news

Ο δρ Βασίλειος Μεζάρης, συντονιστής του InVID, ενός συστήματος πολυπαραγοντικού ελέγχου των βίντεο, μιλάει στην «Κ»
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  SOCIAL
X