
ΠΗΓΗ: Reuters
Το Instagram άγγιξε τα 3 δισεκατομμύρια ενεργών χρηστών σε μηνιαίο επίπεδο, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
«Τι απίστευτη κοινότητα έχουμε χτίσει εδώ», έγραψε ο Ζούκεμπεργκ, με το μέγεθος αυτό να αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τη δημοφιλή εφαρμογή, την οποία απέκτησε η Meta το 2012 έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Ενας σημαντικός παράγοντας που συνέβαλε σημαντικά στην τόνωση της κίνησης στο Instagram εκτιμάται πως είναι η λειτουργία Reels, η οποία κυκλοφόρησε το 2020 και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν σύντομο περιεχόμενο.
Mark Zuckerberg just announced that Instagram now has 3 Billion monthly active users pic.twitter.com/G6cng4q5SD
— Cheddar Flow (@CheddarFlow) September 24, 2025
Η Meta είχε δημοσιεύσει τελευταία φορά στοιχεία για τους χρήστες του Instagram τον Οκτώβριο του 2022, όταν ο Ζούκεμπεργκ είχε αναφέρει σε τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα ότι η εφαρμογή είχε ξεπεράσει τα 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες.
Με 3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το Instagram πλέον κατατάσσεται «δίπλα» στις πλατφόρμες Facebook και WhatsApp.
Οι αλλαγές στην πλατφόρμα
Η εφαρμογή ενδέχεται να αλλάξει τη γραμμή πλοήγησης στην αρχική οθόνη, ώστε να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην ανταλλαγή ιδιωτικών μηνυμάτων και στα Reels, με σκοπό να κερδίσει τη μάχη με το TikTok της ByteDance Ltd. Η εταιρεία διεξάγει επίσης μια δοκιμή στην Ινδία, όπου η εφαρμογή θα «ανοίγει» απευθείας στα Reels αντί για την κλασική ροή.
Μια άλλη δοκιμή θα επιτρέπει στους χρήστες του Instagram να επηρεάζουν πιο άμεσα τον αλγόριθμο του περιεχομένου, επιλέγοντας ή αποκρύπτοντας θέματα ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, σύμφωνα με τον Ανταμ Μοσέρι, τον επικεφαλής του Instagram.
Οι αλλαγές αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας να αξιοποιηθούν οι πιο δημοφιλείς λειτουργίες του Instagram — ακόμη κι αν αυτό σημαίνει απομάκρυνση από την παραδοσιακή ροή φωτογραφιών που αρχικά έκανε την εφαρμογή παγκόσμιο φαινόμενο.