ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η JLο ξαναφοράει δημιουργία Celia Kritharioti

Η ίδια μοιράστηκε τρεις σούπερ πικάντικες φωτογραφίες στο Instagram story της

Newsroom K

Όλο και ανεβαίνουν οι Έλληνες σχεδιαστές στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας, όπου δημιουργίες τους έχουν φορεθεί από μεγάλα ονόματα της showbiz, όπως την Beyonce, τη Rihanna και τώρα τη Jennifer Lopez. Οι stars φαίνεται να αγαπούν την ελληνική μόδα και δε διστάζουν να εμφανιστούν με looks των σχεδιαστών στο κόκκινο χαλί… ακόμα και στα εξώφυλλα γνωστών περιοδικών.

Όσο έχει να κάνει με την 51χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιό, Jennifer Lopez, δεν άφησε την καραντίνα να την εμποδίσει στο να παραμείνει σε εξαιρετικά σε καλή φόρμα. Η ίδια ασχολήθηκε με το τραγούδι φυσικά και προώθησε τη νέα της ταινία, Marry Me, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2021.

Η ίδια μοιράστηκε τρεις σούπερ φωτογραφίες στο story της στο Instagram από το νέο εξώφυλλο του περιοδικού Billboard, και είναι χωρίς αμφιβολία, κάτι που πρέπει να δείτε. Η Jennifer Lopez λοιπόν και ο Maluma, φωτογραφήθηκαν την 1η Οκτωβρίου 2020 στο Paramour Estate στο Lοs Angeles, όπου τους βλέπουμε να ποζάρουν δίπλα δίπλα. Η JLo επέλεξε δημιουργίες που "αγκάλιαζαν" το καλλίγραμμο σώμα της στο μάξιμουμ.

 

Mια από αυτές, και σίγουρα η αγαπημένη μας, ήταν το two-piece σύνολο από τη Celia Kritharioti, το οποίο φόρεσε παρόμοιο και η Ελένη Φουρέϊρα σε μια παλαιότερη εμφάνισή της. Το baby pink σύνολο διακοσμημένο με κρυστάλλους, ταίριαζε απόλυτα στην JLο και την έκανε να λάμπει από πάνω μέχρι κάτω.

 

Με αυτή τη δημιουργία της Ελληνίδας σχεδιάστριας, η λατίνα star φόρεσε ένα ζευγάρι Jimmy Choo πέδιλα, σκουλαρίκια Fernando Jorge και δαχτυλίδι με υπόγραφή Kallati.

Πηγή: must

Για περισσότερα θέματα επισκεφθείτε το must.com.cy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

«Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση και φορώντας μια μάσκα μπορούμε να αποφύγουμε το χειρότερο σενάριο, ένα λοκντάουν», είπε η Φεράνι

H έκκληση της Chiara Ferragni

Ανταποκρινόμενη στην έκκληση που απεύθυνε ο πρωθυπουργός της Ιταλίας να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο στη μάχη κατά της COVID-19 ...
Newsroom K
 |  ΠΡΟΣΩΠΑ
Η καμπάνια των Adidas Originals,  σε συνεργασία με τον Pharrell Williams, παρουσιάστηκε από άντρες και γυναίκες που εκπροσωπούσαν καθημερινούς ανθρώπους, που ξεπερνούσαν τα στερεότυπα του «μοντέλου»

Πόσο diverse είναι η Adidas;

H Adidas εδώ και χρόνια ποντάρει σε καμπάνιες που παρουσιάζουν μια ποικιλία ανθρώπων από διάφορες εθνικότητες
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ