ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

6 τροφές για καλύτερη ενυδάτωση

Το αγγουράκι είναι ένα από τα πιο ενυδατικά λαχανικά

Newsroom K

Μάθετε ποιες τροφές μάς κρατούν ενυδατωμένους κατά τη διάρκεια της ημέρας και μας προστατεύουν από τις δυσάρεστες συνέπειες της αφυδάτωσης.

1. Αγγουράκι
Είναι ένα από τα πιο ενυδατικά λαχανικά (96% του όγκου του είναι νερό), χαμηλό σε θερμίδες (16 θερμίδες ανά 100γρ.) και βεβαίως δεν περιέχει καθόλου λιπαρά. Η φλούδα του είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, κάλιο και μαγνήσιο.
Ιδέες: φτιάξε ένα smoothie με αγγούρι ή προσθέστε φέτες αγγουριού στο μπουκάλι με το νερό σας.

2. Κολοκυθάκια
Είναι ένα από τα πιο ενυδατικά τρόφιμα καθώς έχει 95% περιεκτικότητα σε νερό και αποτελεί άριστη πηγή φυλλικού οξέος, καλίου και βιταμινών Α και C.
Ιδέες: μπορείτε να τα απολαύσετε στον ατμό, βραστά, ωμά σε σαλάτες ή ψητά στη σχάρα.

3. Ντομάτα
Μια ώριμη ντομάτα περιέχει 94% νερό, ενώ είναι πλούσια σε πολύτιμα αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως λυκοπένιο, γνωστό για τις καρκινοπροστατευτικές του ιδιότητες.
Ιδέες: προσθέστε ντομάτα στις σαλάτες για καλύτερη γεύση, σε σάλτσες για ζυμαρικά ή ακόμα και σε συνταγές για μπιφτέκια.

4. Καρπούζι
Αυτό το καταπληκτικό τροπικό φρούτο, περιέχει 92% νερό και είναι, επίσης, πλούσιο σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως οι βιταμίνες Α, C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1,Β6). Καταναλώστε το ως σνακ ή κυρίως γεύμα ή ακόμα και στην παραλία όπου η έκθεση στον ήλιο προκαλεί αύξηση του ιδρώτα και προάγει την αφυδάτωση του οργανισμού.
Ιδέες: μπορείτε να το καταναλώσετε φρέσκο σε φέτες ή να το προσθέσετε σε φρουτοσαλάτες ή σαλάτες, να το συνδυάσετε με ελιές, φέτα ή ακόμα και χαλούμι.

5. Φράουλες
Αποτελούν ιδανικό φρούτο για ενυδάτωση χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό (περίπου 91%). Επιπλέον, έχουν αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές, αντιφλεγμονώδεις και καρδιοτονωτικές ιδιότητες, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά τους σε φαινόλες (και βιταμίνες Α και C.
Ιδέες: φράουλες με ξηρούς καρπούς, με γιαούρτι, σε smoothies, σε σαλάτες ή στα δημητριακά.

6. Πεπόνι
Αποτελείται από 90% νερό και είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και Α. Αντί να καταναλώσετε άλλα καλοκαιρινά φρούτα με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε νερό, το πεπόνι και το καρπούζι είναι η ιδανική λύση ενυδάτωσης του οργανισμού.
Ιδέες: φρέσκο ή σε φρουτοσαλάτες ή ως ορεκτικό με προσούτο ή σαλάμι, προσθέστε το σε γιαούρτι.


Λαχανικά με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό
Αγγουράκι 96%
Μαρούλι 96%
Σέλινο 95%
Κολοκυθάκι 95%
Ραπανάκι 95%
Ντομάτα 94%
Κουνουπίδι, σπανάκι 92%
Μπρόκολο 91%
Καρότο 87%

Φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό
Καρπούζι, φράουλες 92%
Γκρέιπφρουτ 91%
Πεπόνι 90%
Ροδάκινο 88%
Πορτοκάλι, ανανά 87%

ΠΗΓΗ: MUST

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση