ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:58
 

Η θρεπτική αξία των αμυγδάλων

Τονώνουν τον οργανισμό και προστατεύουν την υγεία

Newsroom K

Από αρχαιοτάτων χρόνων τα αμύγδαλα χρησιμοποιούνταν στην ιατρική. Δεν είναι τυχαίο που ο Ιπποκράτης τα χρησιμοποιούσε σε πολλές από τις θεραπείες του, αφού πίστευε ότι διέθεταν πλήθος ευεργετικών στοιχείων που τονώνουν τον οργανισμό και προστατεύουν την υγεία.

Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, προσφέρουν κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και αποδίδουν χαμηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών και καθόλου χοληστερόλη. Είναι, επίσης, πολύ καλή πηγή ασβεστίου.

Eπιδρούν θετικά στα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και μειώνουν την «κακή», όπως και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Βοηθούν στην οικοδόμηση γερών δοντιών και οστών, αλλά και τον εγκέφαλο να λειτουργεί σωστά. Μας προστατεύουν από την οστεοπόρωση και την αύξηση βάρους, ενώ εμποδίζουν την αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Τέλος, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ και ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος.

Αν βρίσκεστε σε δίαιτα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, μιας και τα αμύγδαλα έχουν υψηλή θερμιδική αξία. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι 10 με 15 αμύγδαλα την ημέρα, τα οποία έχουν κοντά στις 180-200 θερμίδες.

 

Πηγή: must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση

Η βρώμη χρησιμοποιείται ως συστατικό σε πολλές συνταγές και μπορεί να πάρει τη μορφή που εμείς επιθυμούμε, σε μπισκότα, σνακ και μεγάλα γεύματα

Έξι οφέλη της βρώμης

Ένα θαυματουργό δημητριακό που, αν το εντάξουμε στη διατροφή μας, τα οφέλη θα είναι απίστευτα και εγγυημένα
Newsroom K
 |  ΟΜΟΡΦΙΑ
X