ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΥΠΠΑΝ: Πρόκειται για ένα είδος «ψηφιακού σχολείου» που θα λειτουργεί το Σάββατο

Θα πρέπει να γίνει αξιολόγηση της μέχρι σήμερα εφαρμογής και λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως σημείωσε ο κ.Προδρόμου

Newsroom K

Πραγματοποιήθηκε σήμερα τηλεδιάσκεψη του Υπουργού Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομου Προδρόμου, με μέλη της συμβουλευτικής επιστημονικής ομάδας για θέματα αξιοποίησης της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην εκπαίδευση, ηλεκτρονικών εφαρμογών και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, στη τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν οι δρες Ζαχαρίας Ζαχαρίου, Ελένη Κύζα, Χαράλαμπος Βρασίδας, Κατερίνα Μαύρου, Νίκλεια Ετεοκλέους, Ειρήνη Πολυκάρπου και Χριστίνα Σιαηλά και από πλευράς Υπουργείου ο Γενικός Διευθυντής κ. Κύπρος Κυπριανού.

Στο πλαίσιο της διάσκεψης, και αφού ο Υπουργός ευχαρίστησε την επιτροπή για τη συνεισφορά της, ενημέρωσε τα μέλη της για τη λειτουργία ενός ψηφιακού προγράμματος γενικού επιμορφωτικού περιεχομένου, πέρα από το τακτικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου. Είναι μια εξαγγελία που είχε γίνει από το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους και αρχίζει τώρα να υλοποιείται σταδιακά.
Πρόκειται για ένα είδος πρόσθετου «ψηφιακού σχολείου», πρόσθεσε ο κ. Προδρόμου, που θα λειτουργεί το Σάββατο, για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Είναι μια προσπάθεια να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία για να δώσουμε περισσότερες και θεματικά διευρυμένες ευκαιρίες στα παιδιά, για γενική κοινωνική μόρφωση, αλλά και ενημερότητα σε καίρια θέματα που έρχονται στο επίκεντρο του κοινωνικού βίου, αλλά και για την προσωπική ανάπτυξη και τη ζωή τους.

Επίσης, σημειώθηκε ότι θα πρέπει να γίνει αξιολόγηση της μέχρι σήμερα εφαρμογής και λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και συζητήθηκαν εκτενώς διάφοροι πιθανοί τρόποι αξιολόγησης, όπως και η συνεισφορά με μέλη της επιτροπής.
Συζητήθηκαν, ακολούθως, θέματα που αφορούν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τόσον όσον αφορά την αναπροσαρμογή στο πλαίσιο της Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης, όπως επίσης και γενικότερα, με έμφαση και στις ιδιαίτερες διδακτικές προσεγγίσεις διαφόρων επιμέρους μαθημάτων και της ειδικής εκπαίδευσης.

Συμφωνήθηκε ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στο παιδαγωγικό κομμάτι συστηματοποιώντας τις προσπάθειες με περαιτέρω αξιοποίηση των Πανεπιστημίων μας.

Κοινή άποψη όλων είναι ότι μέσα από την καλύτερη οργάνωση και συντονισμό μπορούν να βελτιωθούν τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την παρεχόμενη τηλεκπαίδευση, αλλά και τις ευρύτερες εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στα σχολεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση