ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

AstroΒank: Συνεχίζουμε να λειτουργούμε, έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια όλων μας

Η Ειδική Επιτροπή διαχείρισης λειτουργεί σε συνεχόμενη βάση και παίρνει αποφάσεις βάσει των εξελίξεων άμεσα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Σε ανακοίνωσή της η AstroΒank αναφέρει, «Με ψυχραιμία και υπευθυνότητα, έχουμε λάβει όλα τα μέτρα για την προφύλαξη τόσο την δική σας όσο και του προσωπικού μας από τον ιό COVID-19, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας . Έχουμε δημιουργήσει και εφαρμόσει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, όπου με τη μέγιστη δυνατή προστασία και ασφάλεια συνεχίζουμε να σας εξυπηρετούμε από όλα τα καταστήματα της τράπεζας».

Αναλυτικά: 

Η Ειδική Επιτροπή διαχείρισης λειτουργεί σε συνεχόμενη βάση και παίρνει αποφάσεις βάσει των εξελίξεων άμεσα.

Aκολουθούν τα σημαντικότερα μέτρα της Τράπεζάς μας:

Στο δίκτυο Καταστημάτων μας

• Όλα τα καταστήματά μας λειτουργούν με μειωμένο προσωπικό.
• Ελέγχεται η ροή των πελατών που εισέρχονται στα καταστήματά μας, βάσει των οδηγιών που έχουν επικοινωνηθεί από το σχετικό Υπουργείο
• Εφαρμόζεται εντατική και συνεχόμενη καθαριότητα και απολύμανση σε όλους τους χώρους των καταστημάτων μας
• Απολυμαντικά χεριών είναι διαθέσιμα σε διάφορα σημεία εντός του καταστήματος – και παρακαλούνται όλοι οι πελάτες να τα χρησιμοποιούν προτού προχωρήσουν στο σημείο εξυπηρέτησής τους και κατά την έξοδό τους

Χρήση Ψηφιακών Καναλιών:

Για περισσότερη προστασία και γρήγορη εξυπηρέτηση, ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να κάνουν χρήση των ψηφιακών καναλιών μας:
• Δωρεάν αναλήψεις μετρητών, μέσω χρεωστικών καρτών, από τις ATMs του Δικτύου Καταστημάτων μας και από τις 350+ ATMs του δικτύου της Euronet Παγκύπρια.
• Δωρεάν καταθέσεις μετρητών μέσω των ATMs του Δικτύου Καταστημάτων μας
• Μέχρι τις 30 Απριλίου η τράπεζα θα εκδίδει άμεσα χρεωστικές κάρτες σε πελάτες που τις έχουν απωλέσει, χωρίς χρέωση.
• Διεκπεραίωση Συναλλαγών μέσω του Internet/ Mobile Banking (Winbank). Μέχρι τις 30 Απριλίου η Τράπεζα θα επανεκδίδει Internet Banking PIN, επίσης χωρίς χρέωση.
• Χρήση Ηλεκτρονικού Πορτοφολιού SKASH για μεταφορά χρημάτων, στη στιγμή, σε άλλα άτομα, πελάτες της Τράπεζας και μη (www.skash.com)
• Πληρωμή κατά προτίμηση με κάρτα, ανέπαφα, παρά με μετρητά.
• Πληροφορίες στην 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, 800 11 800 (+357 22 575555 από εξωτερικό)

Για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών μας:
• Γίνεται συνεχής ενημέρωση για τους τρόπους πρόληψης και περιορισμού της εξάπλωσης του ιού, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας
• Ενθαρρύνουμε και παρέχουμε την τεχνική δυνατότητα για ευέλικτη μορφή εργασίας από το σπίτι
• Χορηγούμε ειδικές άδειες στο προσωπικό μας, βάσει της σχετικής απόφασης του Υπουργείου Εργασίας
• Δημιουργούμε αποστάσεις ασφαλείας ανάμεσα στα γραφεία του προσωπικού που εισέρχονται στον χώρο εργασίας
• Αναστείλαμε όλα τα επαγγελματικά και προσωπικά ταξίδια εκτός Κύπρου
• Αντικαταστήσαμε όλες τις φυσικές συναντήσεις (εσωτερικές και εξωτερικές) με ηλεκτρονικές επικοινωνίες. Απαγορεύουμε δε αυστηρά, επισκέψεις στα γραφεία της Τράπεζας από άτομα που επέστρεψαν πρόσφατα από το εξωτερικό.
• Εκπονήσαμε συγκεκριμένο σχέδιο δράσης σε περίπτωση θετικού περιστατικού COVID 19 σε μέλος του προσωπικού μας
• Απολυμαίνουμε προληπτικά και πολύ τακτικά όλους τους χώρους της Τράπεζας
• Ακολουθούμε όλους τους κανόνες υγιεινής

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση