ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

«Escape to nature» έρχεται το 3ο φιλμάκι για τον τουρισμό

Η τρίτη φάση της διαφημιστικής προβολής της Κύπρου, αναμένεται να παρουσιαστεί περί τα μέσα Ιουλίου

Της Μαρίας Ηρακλέους

Μέσα Ιουλίου αναμένεται η 3η φάση της διαφημιστικής προβολής της Κύπρου στο εξωτερικό και το εσωτερικό όπου θα είναι ένα μήνυμα του στυλ «Escape to nature». Μιλώντας στην «Κ» ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος ανέφερε ότι στόχος είναι να αξιοποιηθεί το γεγονός ότι ο κόσμος αυτή την στιγμή θέλει να αποδράσει από την καραντίνα και να πάει σε περιοχές ή τόπους οι οποίοι έχουν φυσικό περιβάλλον. Είναι ένα μήνυμα το οποίο παροτρύνει τον κόσμο να φύγει από τις πόλεις και τα καυσαέρια και την πολυκοσμία του εξωτερικού και να έρθει σε μια χώρα όπου θα αποτελέσει απόδραση στον καθαρό αέρα και στην απουσία πολυκοσμίας σχολιάζει ο κ. Περδίος.

Σε προσφορές για την 3η φάση

Τέλη του 2020 το υφυπουργείο αναμένεται να αποχαιρετήσει το Cyprus in your heart και να λανσάρει νέο σλόγκαν και λογότυπο

Την ετοιμασία του βίντεο ανέλαβε με απευθείας ανάθεση εξωτερικός συνεργάτης, ο 23χρονος Νικόλας Πέτρου από το Παραλίμνι ενώ η προώθηση σε ψηφιακές πλατφόρμες, το μήνυμα και το σενάριο του βίντεο έγινε από το τμήμα Μάρκετινγκ του Υφυπουργείου. Για την 3η φάση, το Υφυπουργείο προχώρησε σε προσφορές. Και πάλι το Υφυπουργείο θεωρεί ότι θα κερδίσουμε το στοίχημα του σωστού χρόνου, αφού με την 3η φάση της η καμπάνια θα ξεπεράσει το «Better days are here», θα προχωρήσει με ένα διαφορετικό μήνυμα μέχρι τον Σεπτέμβρη ώστε από εκεί και πέρα να συνεχίσει η διαφήμιση που αφορά τη χειμερινή σεζόν.

Σε 16 χώρες

Τα δύο πρώτα φιλμάκια έχουν προβληθεί στην Βρετανία, την Ρωσία, το Ισραήλ, την Αυστρία, την Γερμανία, τη Δανία, την Ελβετία, την Ελλάδα, την Μάλτα, τη Νορβηγία, την Ουγγαρία, την Ουκρανία, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Τσεχία και την Φινλανδία. Υποψήφιες χώρες για προβολή της 3ης φάσης της διαφημιστικής καμπάνιας είναι η Αίγυπτος, το Βέλγιο, η Γαλλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένες Πολιτείες, Ιορδανία, Λίβανος, Ολλανδία και η Σουηδία, με την προϋπόθεση ότι θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν καλά επιδημιολογικά στοιχεία ώστε να ενταχθούν στις κατηγορίες Α ή Β. «Όπως εξελίσσεται η κατάσταση με την κατηγοριοποίηση, εξελίσσεται και το μάρκετινγκ του Υφυπουργείου» επισήμανε ο Υφυπουργός.

Θετικά σχόλια

Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχουν προβληθεί δύο τουριστικά φιλμάκια στο πλαίσιο της οπτικοακουστικής καμπάνιας για την περίοδο του κορωνοϊού, το «Better days are coming» και το «Better days are here» για τα οποία σύμφωνα με τον Υφυπουργό Τουρισμού Σάββα Περδίο έχουν αποσπάσει πολύ καλά σχόλια τόσο για την χρονική στιγμή που παρουσιάστηκαν όσο και για την ιστορία που παρουσίαζαν. Ειδικότερα, εξήγησε, το πρώτο φιλμάκι το οποίο παρουσιάστηκε σε μια στιγμή που όλος ο κόσμος ήταν κλεισμένος σπίτι και είχε ανάγκη από ένα αισιόδοξο μήνυμα, και ενώ άλλες χώρες βγήκαν με το μήνυμα «stay home, stay safe, travel later». Υπήρξε λοιπόν διαφοροποίηση της Κύπρου. Το ίδιο και με το δεύτερο φιλμάκι Σύμφωνα με τον κ. Περδίο, σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι τα φιλμάκια ήταν αρκετά μοντέρνα στον τρόπο που γυρίστηκαν, περιείχαν πολλές εναλλαγές σκηνών, πλάνα από drone, και στριφογυρίσματα της κάμερας και έδειχνε μια έντονη κινητικότητα και μια εγρήγορση. Η 3η πτυχή για την οποία λήφθηκαν θετικά σχόλια ήταν ότι προβλήθηκε μια άλλη πτυχή της Κύπρου και εκτός του ήλιου και της θάλασσας η οποία δεν ήταν γνωστή όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και εντός Κύπρου. 

Τέλος του χρόνου νέο λογότυπο και σλόγκαν

Μοναδικό μελανό σημείο στην οπτικοακουστική καμπάνια είναι το σλόγκαν Cyprus in your heart, και το τουριστικό μας λογότυπο με το οποίο συστηνόμαστε στον τουριστικό κόσμο την τελευταία δεκαετία, καθώς εκτός από δυσανάγνωστο , δεν συνάδει και με τους στόχους του Υφυπουργείου για προώθηση της τουριστικής Κύπρου. Κάτι που παραδέχτηκε και ο Υφυπουργός Τουρισμού ο οποίος τόνισε την ανάγκη ύπαρξης πιο μοντέρνου λογότυπου και σλόγκαν, το οποίο ακόμα αναζητείται στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού.  Αναμένεται μέχρι τέλος του 2020 να εξεταστούν οι προσφορές του διαγωνισμού και το Υφυπουργείο να είναι σε θέση να λανσάρει τόσο το νέο λογότυπο όσο και το σλόγκαν. Ήδη σημειώνεται μεγάλο ενδιαφέρον συμμετοχών τόσο εντός όσο και εκτός Κύπρου. Το κόστος του διαγωνισμού ανέρχεται στις δέκα χιλιάδες ευρώ. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Η πόρτα του φρενοκομείου και η ορθάνοιχτη πόρτα του ΔΗΚΟ

«Η Ελλάδα έχει τα στρατιωτικά μέσα να αντιπαρατεθεί με την Τουρκία. Εμείς; Η μήπως θα στείλουν οι Γάλλοι ...»
Leon  |  11:16

#PoliticsBlog Η πόρτα του φρενοκομείου και η ορθάνοιχτη πόρτα του ΔΗΚΟ

«Η Ελλάδα έχει τα στρατιωτικά μέσα να αντιπαρατεθεί με την Τουρκία. Εμείς; Η μήπως θα στείλουν οι Γάλλοι ...»
Leon  |  11:15

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Όπως ήδη ελέχθη, αυτή η ιστορία είναι και το Βαρερλώ του Άντρου Κυπριανού και του κόμματος του βεβαίως! ...»
ΑΚΑ  |  21:01

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Προφανώς ο Τσσκ Νόρις τον απείλησε ότι θα βγάλει στην φόρα τα δάνεια του Ακελ στα συνεργατικά....»
Αρμαγεδών  |  11:34

Οικονομική: Τελευταία Ενημέρωση