ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πετρίδης για ΠΟΠ: Να προστατεύσουμε το παγκόσμιο μονοπώλιο

«Δεν πρέπει να παρεκκλίνουμε για κανένα λόγο από το γράμμα του νόμου, είναι σαν να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ξεκάθαρο μήνυμα για την εφαρμογή του κανονισμού ΠΟΠ για το χαλλούμι έστειλε ο Υπουργός Οικονομικών Κωνσταντίνος Πετρίδης. Στο πλαίσιο απονομής βραβείου στα βραβεία ποιότητας Γαστρονόμος, ο Κ. Πετρίδης τόνισε ότι είναι η πρώτη φορά που έρχεται ένα τόσο μακροχρόνιο πλάνο και μέσω του ταμείου ανάκαμψης αλλά και μέσω της μακροχρόνιας ανάπτυξης η οποία αφορά μέχρι το 2035 με σαφή κίνητρα, με σαφείς δράσεις με προϋπολογισμένα έργα που αφορούν την προώθηση της πρωτογενούς παραγωγής ειδικά στους τομείς που έχουμε συγκριτικά πλεονεκτήματα, στο χαλλούμι να αυξηθεί το αιγοπρόβειο και δεν πρέπει να παρεκκλίνουμε για κανένα λόγο από το γράμμα του νόμου, είναι σαν να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. Άρα και η κυβέρνηση και ο ιδιωτικός τομέας έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε αυτό το παγκόσμιο μονοπώλιο το οποίο μας εμπιστεύτηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Υπογράμμισε επίσης την αλληλένδετη σχέση αειφορίας και βιωσιμότητας με την ποιότητα και την πρωτογενή παραγωγή και προϊόντα. 

Ο Υπουργός Οικονομικών με αφορμή την απονομή του βραβείου Ερυθρού Οίνου στο Oroman του Οινοποιείου Βλασίδης έδωσε το παράδειγμα του τομέα της κυπριακής παραγωγής κρασιού. «Το κρασί που λέμε τώρα ήταν ένας ξεχασμένος τομέας, ήταν ένας τομέας ο οποίος επιχορηγούσαμε πριν κάποια χρόνια. Επιχορηγούσαμε να ξεριζώσουμε τις γηγενείς ποικιλίες, λίγο πριν να μπούμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι έγκλημα αυτό. Λέγαμε ότι δεν θα μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τις άλλες χώρες. Και όμως ο ανταγωνισμός και η είσοδός μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά πολύ περισσότερο το μεράκι, το πάθος κάποιων παράγωγων που έφεραν τεχνογνωσία αφιερώθηκαν στην τοπική παραγωγή ανάδειξαν το κυπριακό κρασί για το οποίο πλέον μπορούμε να περηφανευόμαστε».

Πλέον, όπως ανέφερε και οι ειδικοί παραδέχονται ότι φτάσαμε σε μια ποιότητα καλή και θα πρέπει να επικεντρωθούμε και πολύ περισσότερο στην προώθηση, στο labelling για να κάνουμε γνωστά και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό πολύ περισσότερο αυτά τα προϊόντα όπως και για την κουμανταρία» σημείωσε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

X