ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

€4,7 εκ. για απευθείας πτησεις Λάρνακα- Βρυξέλλες λόγω προεδρίας

Το Υπουργικό ενέκρινε σήμερα πρόταση του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων

Της Δωρίτας Γιαννακού

Της Δωρίτας Γιαννακού

Εγκρίθηκε σήμερα από το Υπουργικό Συμβούλιο πρόταση του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων που αφορά την επαναπροκήρυξη διαγωνισμού για PSO πτήσεις, (Public Service Obligation flights) για το δρομολόγιο Λάρνακα – Βρυξέλλες (Ζάβεντεμ) – Λάρνακα.

Όπως πληροφορείται η «Κ» η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, έχει αυξημένο προϋπολογισμό καθώς από την προηγούμενη προκήρυξη ύψους €3,7 εκατ. που άνοιξε στις 28 Μαρτίου και έληξε στις 28 Απριλίου δεν προέκυψε οποιοδήποτε ενδιαφέρον από τις αεροπορικές εταιρείες. Πιο συγκεκριμένα, η Κυβέρνηση προκήρυξε ανοικτό διαγωνισμό για τη διαδρομή Λάρνακα – Βρυξέλλες (Ζάβεντεμ) – Λάρνακα, με προϋπολογισμό ύψους €4,7 εκατ.

Σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν τεθεί στόχος είναι το δρομολόγιο να αρχίσει από τον Δεκέμβριο φέτος με 3 πτήσεις την εβδομάδα από και προς το αεροδρόμιο του Ζάβεντεμ. Δεδομένου ότι οι αεροπορικές εταιρείες επιδείξουν αυτή τη φορά ενδιαφέρον για τις PSO πτήσεις η πρόταση της Κυβέρνησης επισημαίνει ότι από τον Ιανουάριο του 2026, όπου θα γίνει και η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο, μέχρι και την 1η Ιουλίου οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται πέντε φορές την εβδομάδα. Σημειώνεται ακόμα ότι από τις 2 μέχρι και το τέλος του Ιούλη το δρομολόγιο Λάρνακα – Βρυξέλλες (Ζάβεντεμ) – Λάρνακα θα διενεργείται τρείς φορές την εβδομάδα ενώ από τον Αύγουστο μέχρι και τον Νοέμβριο οι πτήσεις θα γίνονται δυο φορές την εβδομάδα.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο ανοικτός διαγωνισμός που προκήρυξε η Κυβέρνηση θα πραγματοποιηθεί με fast track διαδικασίες καθώς στόχος μεταξύ άλλων είναι να δώσει κίνητρα στους σύνεδρους να έλθουν στην Κύπρο για την Κυπριακή προεδρία που θα λάβει χώρα το πρώτο εξάμηνο του 2026.

Όπως προνοείται, οι αεροπορικές που ενδιαφέρονται για να εκτελούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα υποβάλλουν προσφορές, με το κόστος που ζητούν και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες. Ακολούθως το κράτος θα επιλέξει την πιο συμφέρουσα προσφορά και προβαίνει σε ελέγχους αναφορικά με το αν η αεροπορική με την οποία έχει υπογραφεί η σύμβαση τηρεί τα συμφωνημένα, προσφέρει την ελάχιστη απαιτούμενη εξυπηρέτηση και συμμορφώνεται με τους κανόνες ασφαλείας και ποιότητας.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Δωρίτας Γιαννακού

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση