Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, με τις περιβαλλοντικές προκλήσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου και τους καταναλωτές να αναζητούν συνειδητά πιο υπεύθυνες λύσεις, το eco-conscious branding – το κτίσιμο δηλαδή του image μιας μάρκας γύρω από τις αξίες της περιβαλλοντικής ευθύνης, της βιωσιμότητας και της διαφάνειας – δεν αποτελεί μια «καλή πρακτική», ένα «ωραίο αφήγημα» ή μια επιλογή για να ξεχωρίσεις. Είναι, πλέον, προϋπόθεση επιτυχίας, προβάλλοντας τον θετικό αντίκτυπο που έχει μια εταιρεία στον κόσμο γύρω της: στο περιβάλλον, στον τρόπο που παράγει, επικοινωνεί και εμπνέει....