ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Rory Sutherland στο Digital Agenda: Πρώτα δράση και μετά σχεδιασμός

Μόνο όταν βιώνουμε κάτι, έχουμε το πλαίσιο για να δούμε τα θετικά του.

Για τις «αθέατες ευκαιρίες» στον επιχειρηματικό κόσμο, την συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει η αλλαγή του περιεχομένου στον τρόπο που προσπαθούμε να προωθήσουμε ένα προϊόν, μίλησε ο Αντιπρόεδρος του διαφημιστικού πρακτορείου Ogilvy, Rory Sutherland, κατά την παρουσίασή του «The new media world» στο 4ο Digital Agenda Cyprus Summit αναλύοντας παράλληλα το πως μια καινοτομία μπαίνει και εδραιώνεται στην ζωή μας.

Στην αρχή της ομιλίας του, ο κ. Sutherland, αναφέρθηκε στην πανδημία και στο γεγονός ότι έχει αλλάξει ο τρόπος εργασίας εξαιτίας της τηλεργασίας. Υποστήριξε ότι ακόμα και μετά το τέλος της πανδημίας, η «ευέλικτη εργασία» θα πρέπει να συνεχιστεί από τις επιχειρήσεις, διότι αυτό θα δώσει περισσότερο ελεύθερο χρόνο στους καταναλωτές, οι οποίοι στην προκείμενη περίπτωση είναι οι εργαζόμενοι.

Οι «αθέατες ευκαιρίες»

Σχετικά με τις «αθέατες ευκαιρίες», ο κ. Sutherland, εξήγησε ότι, «νομίζουμε ότι η πρόοδος επιτυγχάνεται προχωρώντας πρώτα προς τον σχεδιασμό και στη συνέχεια προς την δράση, ενώ θα πρέπει πρώτα να δράσουμε και στη συνέχεια να δουλέψουμε το κομμάτι του σχεδιασμού». Υποστήριξε το επιχείρημα του, λέγοντας ότι μόνο όταν βιώνουμε κάτι, έχουμε το πλαίσιο για να δούμε τα θετικά του.

Συμπεριφορά καταναλωτών

Για τις ανάγκες των καταναλωτών, τις επιθυμίες τους, αλλά και για τις «εμμονές» των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο μίλησε ο κ. Sutherland. Εξήγησε ότι οι εταιρείες εμμένουν στο να χειρίζονται το ψηφιακό περιβάλλον με γνώμονα την εκμετάλλευση των δεδομένων των καταναλωτών, ενώ πρότεινε ότι, οι εταιρείες εάν ξόδευαν περισσότερα χρήματα στην εξερεύνηση του ψηφιακού κόσμου και των καταναλωτών ίσως αυτό να τους οδηγούσε σε νέες ιδέες και λύσεις και παράλληλα στην άυξηση του κέρδους. «Δεν έχει νόημα η εκμετάλλευση αν δεν εξερευνήσετε και δεν έχει νόημα να εξερευνήσετε εάν δεν εκμεταλλευτείτε», είπε συγκεκριμένα.

Οι άνθρωποι δεν θέλουν τον μέσο όρο, είπε ο κ. Sutherland, για να προειδοποιήσει ότι, οι επιχειρήσεις πέφτουν στην παγίδα της «εμμονής» στην αποτελεσματικότητα με τις προσπάθειές τους για ψηφιακό μετασχηματισμό. «Όλα έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση χρόνου και όχι με την εμπειρία των πελατών », είπε. Αυτή η εμμονή οδηγεί τις επιχειρήσεις στην απόπειρα να λύσουν τις ανάγκες των πελατών με μία μόνο σωστή απάντηση. Συνέχισε λέγοντας ότι αυτή η πρακτική αποτελεσματικότητας και εξοικονόμησης κόστους, επιφέρει τον κίνδυνο στο να ξεχάσουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν και τα δύο.

Οι επιπτώσεις αλλαγής του περιεχομένου

Δεδομένων των τεραστίων αλλαγών στην συμπεριφορά του καταναλωτή, από την πανδημία του κορωνοϊού, ο Sutherland, υποστήριξε ότι οι εταιρείες και οι επωνυμίες θα πρέπει να πειραματιστούν σε νέους τρόπους επικοινωνίας και μεταφοράς μηνυμάτων προς τους καταναλωτές. «Όταν κάποιος λέει διαφορετικά πράγματα, θα λάβει διαφορετικά αποτελέσματα» είπε για να φέρει ως παράδειγμα τις τυποποιημένες απαντήσεις εταιρειών, οι οποίες αν αλλάξουν το περιεχόμενο των απαντήσεων θα αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Η περίπτωση της Κύπρου

Απαντώντας στις ερωτήσεις του Γιάννη Ολύμπιου, ιδρυτή του Ομίλου V+O, ο κ. Sutherland, αναφέρθηκε και στην περίπτωση της Κύπρου. Είπε συγκεκριμένα, ότι η Κύπρος, εξαιτίας του μικρού πληθυσμού, προσφέρεται στις εταιρείες και στον επιχειρηματικό τομέα, ως μια τέλεια ευκαιρία για πειράματα και νέες πρακτικές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση