ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Συμβουλές Κοινωνικών Ασφαλίσεων για καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών

Ως προς το στάδιο εξέτασης της αίτησής τους μπορεί να γίνεται μέσω της Διαδικτυακής Πύλης «Αριάδνη»

ΚΥΠΕ

Συμβουλές προς το κοινό δίνουν οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων για καλύτερη εξυπηρέτηση και αποφυγή ταλαιπωρίας όσων προτίθενται να επισκεφθούν τα Κεντρικά Γραφεία στη λεωφόρο Λόρδου Βύρωνος στη Λευκωσία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που μεταδίδει το ΓΤΠ, οι Υπηρεσίες αναφέρουν ότι η ενημέρωση πολιτών για πληροφόρηση ως προς το στάδιο εξέτασης της αίτησής τους μπορεί να γίνεται μέσω της Διαδικτυακής Πύλης «Αριάδνη», στην οποία, αν δεν είναι ήδη χρήστες, εύκολα μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας https://cge.cyprus.gov.cy ή καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων στο 22009009, επτά μέρες την εβδομάδα, εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο.

Η παραλαβή αιτήσεων, πιστοποιητικών ή άλλων εγγράφων απαραίτητων για την εξέταση οποιασδήποτε αίτησης, καθώς και η έκδοση βεβαιώσεων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των κατά τόπους Επαρχιακών Γραφείων Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων, ΚΕΠ και ΚΕΠΟ.

Λόγω της αναμενόμενης μείωσης του αριθμού πολιτών που επισκέπτεται τα Κεντρικά Γραφεία για τους πιο πάνω λόγους, θα υπάρξει ταυτόχρονα και περαιτέρω μείωση του χρόνου που απαιτείται για την εξέταση αιτήσεων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση