ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Οι τραπεζικές υπηρεσίες μπαίνουν στη νέα εποχή

Oι παραδοσιακές τράπεζες δεν μπορούν παρά να εκσυγχρονιστούν, προσφέροντας στους πελάτες έξυπνη εξυπηρέτηση, χωρίς επιπλέον χρεώσεις, με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Στo πλαίσιo του ψηφιακού μετασχηματισμού ο τρόπος εξυπηρέτησης για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές αλλάζει, φέρνοντας τους πελάτες πιο κοντά στα εναλλακτικά κανάλια. Oι παραδοσιακές τράπεζες δεν μπορούν παρά να εκσυγχρονιστούν, προσφέροντας στους πελάτες έξυπνη εξυπηρέτηση, χωρίς επιπλέον χρεώσεις, με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Ακολουθώντας πελατοκεντρική προσέγγιση, η Ελληνική Τράπεζα αναβαθμίζει τα εναλλακτικά της κανάλια εξυπηρέτησης, προσφέροντας σύγχρονες λύσεις με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις απλοποιεί τις διαδικασίες της, βελτιώνει το λειτουργικό της μοντέλο και προσφέρει εναλλακτικά κανάλια στους πελάτες της για αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, χωρίς χρεώσεις.

Η στροφή των πελατών στην ψηφιακή εξυπηρέτηση ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες με το 82% των συναλλαγών των πελατών να γίνεται πλέον μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια. Στον κατάλογο των αναβαθμισμένων προϊόντων της Τράπεζας ξεχωρίζει το Hellenic Bank Mobile App, το οποίο άλλαξε ριζικά τον τρόπο που συναλλάσσονται οι πελάτες της. Σήμερα το 97% των μεταφορών πραγματοποιείται μέσω του Online Banking, ενώ το 62% των καταθέσεων και το 95% των αναλήψεων πραγματοποιείται στις ΑΤΜ. Τα ποσοστά αυτά ήταν στο 17% και στο 85% αντίστοιχα πριν από 2 χρόνια. Επίσης, το 95% των λογαριασμών κοινής ωφελείας πληρώνεται μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια, ενώ πριν από 2 χρόνια αυτό το ποσοστό ήταν μόλις 61%.

Hellenic Bank Mobile App

Με φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά, το ανανεωμένο Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει μια πραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία. Με το Contact Pay ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας, να έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, να πραγματοποιήσει πληρωμές ή να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας. Ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει απεριόριστες μεταφορές χρημάτων εντός Ελληνικής Τράπεζας εντελώς δωρεάν και σε πραγματικό χρόνο.

Στροφή στο online banking

Όλες οι υπηρεσίες του Hellenic Bank Mobile App είναι διαθέσιμες και μέσω του Web Banking, το οποίο προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να μεταφέρουν χρήματα σε άλλες τράπεζες εντός ΕΕ (SEPA), εντελώς δωρεάν για ποσά μέχρι €1000 και «κανονική» ημερομηνία εκτέλεσης. Επίσης, μπορούν να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN τους ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δάνειων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.ά.. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω διαδικτύου (http://www.hellenicbank.com/connect).

«Book a meeting»

Μέσω της υπηρεσίας «Book a meeting» οι πελάτες μπορούν να ορίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και ταχύτερα για υπηρεσίες όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, σύνδεση στο Online Banking, ασφάλεια, γενικές πληροφορίες, Wealth & Investment services και άλλα.

Όλα στις ATM

Το ευρύ δίκτυο ATM της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 83% των χρηματικών συναλλαγών (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, πληρωμές), παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7, χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Οι ΑΤΜ της Τράπεζας διαθέτουν σειρά δυνατοτήτων όπως: ανέπαφη ανάγνωση καρτών (contactless), δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις, «έξυπνες» οθόνες αφής, πολλαπλή κατάθεση επιταγών, καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής και κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας. Με χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη με λογαριασμό Ταμιευτηρίου ή λογαριασμό Basic της Ελληνικής Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να κάνουν δωρεάν αναλήψεις μετρητών σε ευρώ από οποιαδήποτε ΑΤΜ, οποιασδήποτε τράπεζας στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Με μόλις €1,50 τον μήνα, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό Basic και να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα για να απολαμβάνουν τις βασικές Τραπεζικές Υπηρεσίες χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη χρέωση. Επίσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών πελατών υπάρχουν 11 μηχανές Cash360 coin και 5 Cash360 notes σε επιλεγμένα καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Λάρνακα, προσφέροντας τη δυνατότητα κατάθεσης μεγάλου όγκου κερμάτων με τη χρήση ειδικού κώδικα. Ταυτόχρονα, έχουν τοποθετηθεί «in lobby ATM» σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Κύπρο οι οποίες δέχονται μεγαλύτερο αριθμό χαρτονομισμάτων για πιο γρήγορη και ασφαλή εξυπηρέτηση εντός του καταστήματος.

Με στόχο την αποσυμφόρηση των ταμείων και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών, οι εντατικές προσπάθειες για εξοικείωση των πελατών με τα ψηφιακά κανάλια συνεχίζονται. Στα Connect Corners, εντός των καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από τους Meeters Greeters στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα. Εξάλλου, από τα μέσα Δεκεμβρίου, για λογαριασμούς φυσικών προσώπων oι καταθέσεις και οι αναλήψεις μετρητών για ποσά μικρότερα των €500 πραγματοποιούνται αποκλειστικά στις ΑΤΜ, ενώ οι καταθέσεις από τρίτους (για οποιοδήποτε ποσό) δεν γίνονται δεκτές στα ταμεία.

Επικοινωνία
Τηλέφωνο: 8000 9999 (από Κύπρο - δωρεάν), +35722 500500 (από εξωτερικό)
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: contact@hellenicbank.com
Ιστοσελίδα: https://www.hellenicbank.com 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση