ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι με συνολικό έπαθλο 30 εκατ. δολαρίων

Το Fortnite είναι κοινωνικό φαινόμενο για τους σύγχρονους εφήβους και οι γονείς πασχίζουν να βάλουν όρια στη χρήση του παιχνιδιού

Kathimerini.gr

 Το ανάρπαστο διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι Fortnite πρόκειται να διοργανώσει ένα sui generis Παγκόσμιο Κύπελλο για τους κορυφαίους χρήστες του, έπειτα από μια προκριματική διαδικασία 10 εβδομάδων, κατά την οποία έλαβαν μέρος περισσότερα από 40 εκατομμύρια άτομα. Τελικώς, μόλις 100 συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν το παγκόσμιο τρόπαιο και το υπέρογκο χρηματικό έπαθλο των 3 εκατ. δολαρίων στο περίφημο Φλάσινγκ Μέντοους, το στάδιο που, πρωτίστως, φιλοξενεί το Αμερικανικό Οπεν στο τένις.

Το εν λόγω ποσό υπερβαίνει τα έπαθλα που απονεμήθηκαν στους φετινούς νικητές του τουρνουά αντισφαίρισης Ουίμπλεντον, Νόβακ Τζόκοβιτς και Σιμόνα Χάλεπ, ενώ οι συνολικές απολαβές των φιναλίστ ανέρχονται στο ιλιγγιώδες ποσό των 30 εκατ. δολαρίων, το υψηλότερο που έχει διατεθεί μέχρι σήμερα σε διοργάνωση ηλεκτρονικών αθλημάτων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το Fortnite, ένα παιχνίδι ελευθέρων σκοπευτών, προσλαμβάνει διαστάσεις ιδιάζοντος κοινωνικού φαινομένου, έχοντας προσελκύσει 250 εκατομμύρια χρήστες διεθνώς.

Ενας από αυτούς, ο 15χρονος Μπέντζι από το Βρετανικό Σάνμπερι, αποτυπώνει τον εθιστικό χαρακτήρα του παιχνιδιού περιγράφοντας τη συμμετοχή του στον τελικό της διοργάνωσης ως το αποκορύφωμα μιας άοκνης προσπάθειας μηνών, κατά την οποία εξασκούνταν για τουλάχιστον οκτώ ώρες καθημερινώς. Σε περίπτωση που ο Μπέντζι ενταχθεί σε μια αποκλειστική ομάδα νεαρών εκατομμυριούχων, σχεδιάζει να διαθέσει μέρος του επάθλου προκειμένου να αγοράσει ένα σπίτι για την οικογένειά του. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο θα εκπροσωπηθούν περισσότερες από 30 χώρες, με τις ΗΠΑ να έχουν τη μερίδα του λέοντος, με 30 παίκτες, ακολουθούμενες από τη Γαλλία, με 14, και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 11. Ενδιαφέρον παρουσιάζει, επίσης, το γεγονός ότι δεν υπάρχει γυναίκα φιναλίστ, ενώ η πλειοψηφία των συμμετεχόντων είναι αγόρια κάτω των 16 ετών.

Το Fortnite προσφέρεται δωρεάν, αποκομίζοντας έσοδα από επιμέρους, προαιρετικές λειτουργίες που εμπλουτίζουν το περιεχόμενο του παιχνιδιού, και περικλείει 100 χρήστες σε ένα νησί όπου, μέσω της ανεύρεσης όπλων και της οικοδόμησης αμυντικών δομών, ο κάθε παίκτης επιδιώκει να ανακηρυχθεί νικητής, ως τελευταίος επιζών. Σε αυτό το πλαίσιο, η ιδιότυπη διοργάνωση διακρίνεται σε δύο σκέλη, τα οποία πρόκειται να αναδείξουν ατομικό και ομαδικούς πρωταθλητές. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα αναλυτών της Newzoo, το 2019 αποτελεί έτος-ορόσημο για τη διεθνή αγορά ηλεκτρονικών αθλημάτων, καθότι οι συνολικές πρόσοδοι θα ξεπεράσουν το 1 δισ. δολάρια, ως απόρροια μεγάλων χορηγήσεων και της πώλησης δικαιωμάτων μετάδοσης των βιντεοπαιχνιδιών. Σύμφωνα με περαιτέρω προβλέψεις, μάλιστα, η διεύρυνση του ακροατηρίου των e-sports θα συνεχιστεί, προσεγγίζοντας τον αριθμό των 450 εκατομμυρίων χρηστών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Geek: Τελευταία Ενημέρωση