ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Οι millennials… σαρανταρίζουν και αναδιαμορφώνουν την ταξιδιωτική βιομηχανία

Οι millennials ταξιδεύουν πολύ περισσότερο από άλλες ηλικιακές ομάδες. «Βλέπουν το ταξίδι ως δικαίωμα και θεωρούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες μέρος της ταυτότητάς τους»

Οι λεγόμενοι millennials – η γενιά που γεννήθηκε μεταξύ 1981 και 1996 – σαρανταρίζουν, καθορίζοντας με την κοινωνική ευσυνειδησία τους, την τεχνολογική επάρκεια και τις καταναλωτικές συνήθειές τους τη βιομηχανία των ταξιδιών.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Morning Consult, οι millennials ταξιδεύουν πολύ περισσότερο από άλλες ηλικιακές ομάδες, ξεπερνώντας την πολύ πλουσιότερη γενιά των baby boomers.

«Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, οι millennials είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να ταξιδέψει – και το κάνει συχνά. Για παράδειγμα, το 18% των millennials πραγματοποίησαν τρεις ή περισσότερες εσωτερικές πτήσεις το 2022, σε σχέση με τo 10% της γενιάς Gen X (σ.σ όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1965-1980) και 6% των baby boomers (σ.σ όσων δηλαδή γεννήθηκαν μεταξύ 1946-1964)», εξηγεί η Λίντσεϊ Ρέσκε, αναλύτρια της εταιρείας.

Ξοδεύουν, αλλά δεν σπαταλούν

Επιπλέον, όπως προσθέτει η ίδια, ταξιδεύουν διαφορετικά σε σχέση με την προγενέστερη γενιά. «Βλέπουν το ταξίδι ως δικαίωμα, και όχι ως προνόμιο, και θεωρούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες μέρος της ταυτότητάς τους, αντί για ένα “τσεκ” στη λίστα επιθυμιών τους», σημειώνει η Ρέσκε.

Λόγω οικονομικών ανησυχιών, οι millennials καθυστερούν κάποιες μεγάλες αποφάσεις, από την αγορά σπιτιού και αυτοκινήτου έως τον γάμο. Όμως, εξακολουθούν να δίνουν αξία «τις διακοπές, έναντι της αποταμίευσης», σύμφωνα με τη GWI Travel. Γι’αυτό και βρίσκονται «πολύ πιο μπροστά από τις άλλες γενιές» στην αξιολόγηση των διακοπών ως εξαιρετικά σημαντικών για αυτούς.

Αυτό εξηγεί την προθυμία τους να ξοδεύουν, αλλά όχι απαραιτήτως να σπαταλούν, στα ταξίδια. Οι millennials είναι πιο πιθανό να πληρώσουν περισσότερα στις πτήσεις σε σχέση με τις άλλες γενιές, όμως μόλις ένας στους πέντε δηλώνει πως αναζητά τις κορυφαίες επιλογές στο ταξίδι.

Τι τους κινητοποιεί

«Αυτό που κινητοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους millennials για τα ταξίδια τους, είναι οι εμπειρίες», λέει η Ρέσκε. Η συγκεκριμένη γενιά μαζί με τη Gen Z είναι πιθανότερο να ξοδέψουν χρήματα στις εμπειρίες (61%) έναντι των καταναλωτικών αγαθών (37%), σύμφωνα με την έκθεση (Global Travel Trends Report) της American Express Travel για το 2023.

Σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, οι δύο αυτές ηλικιακές ομάδες δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια που εστιάζουν στην προσωπική ευημερία και διαμένουν σε ξενοδοχεία με σπα και υπηρεσίες ευεξίας.

Άνθρωποι των νεότερων γενιών εμπνέονται τα ταξίδια τους από τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, καθώς και μέσω των social media.
Επιπλέον, η ταξιδιωτική βιωσιμότητα είναι σημαντική για τους 40+ και την επόμενη αυτών γενιά. «Περίπου το 82% των ταξιδιωτών των Z και millennial ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές που θα έχουν το μικρότερο αποτύπωμα στο περιβάλλον το 2023, έναντι του 72% της Gen X και του 64% των boomers», λέει η Ώντρεϊ Χέντλεϊ, πρόεδρος της American Express Travel.

Πού μένουν

Μillennials και Gen Z είναι διπλά πιθανό να διαμείνουν σε σπίτι, αντί σε ξενοδοχείο. Όπως εξηγεί η Ρέσκε, από τη συγκεκριμένη γενιά πολλοί είναι πλέον γονείς και ταξιδεύουν με τα παιδιά τους.

Όπως αναφέρει η Morning Consult, από το 2019 οι ενοικιάσεις κατοικιών Airbnb αυξήθηκαν περισσότερο μεταξύ των ταξιδιωτών με παιδιά ηλικίας 6 ετών και κάτω.

Οι Millennials αποτελούσαν σχεδόν το ήμισυ των πελατών της Airbnb το 2022 – περισσότερο από τους Gen Xers και τους boomers μαζί, σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία ερευνών αγοράς YouGov.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Ταξίδια: Τελευταία Ενημέρωση