ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

ΤΙΜΕ: Ο Ζούκεμπεργκ και η… διαγραφή του Facebook στο εξώφυλλο

Mε αφορμή τις αποκαλύψεις της Φράνσις Χόγκεν για τις συνέπειες που έχει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στους νεαρούς χρήστες

Kathimerini.gr

O Μαρκ Ζούκερμπεργκ και η επιλογή «Διαγραφή του Facebook» πρωταγωνιστούν στο εξώφυλλο του περιοδικού TIME, με αφορμή τις αποκαλύψεις της Φράνσις Χόγκεν, πρώην product manager στην ομάδα αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης της Facebοok, για τις συνέπειες που έχει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στους νεαρούς χρήστες.

«Είδα ότι το Facebook βρέθηκε κατ’ επανάληψη αντιμέτωπο με συγκρούσεις μεταξύ των δικών του κερδών και της ασφάλειάς μας. Eπέλεγε πάντα υπέρ του κέρδους του» τόνισε η Φράνσις Χόγκεν και προειδοποίησε πως: «Αν δεν ελεγχθεί, το Facebook θα συνεχίσει να κάνει επιλογές ενάντια στο κοινό καλό. Το Facebook μπορεί να αλλάξει, αλλά δεν θα το κάνει από μόνο του. Πιστεύω ότι έχουμε ακόμα χρόνο για δράση. Αλλά πρέπει να δράσουμε τώρα».

Η ίδια περιέγραψε τον -όπως υποστηρίζει- «μοναδικό» ρόλο του CEO του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ στη βιομηχανία της τεχνολογίας, σημειώνοντας ότι κατέχει πάνω από το 55% του Facebook. «Τελικά, τα πάντα σταματούν στον Μαρκ. Δεν υπάρχει κανένας για κρατήσει υπόλογο τον Μαρκ παρά μόνο ο ίδιος», σημείωσε χαρακτηριστικά. 

Η 37χρονη μηχανικός Πληροφορικής, που αποχώρησε τον Μάιο από την Facebοok, έδωσε στην δημοσιότητα μεγάλο όγκο στοιχείων που ενισχύουν τις επικρίσεις που δέχονται τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Instagram και οι υπηρεσίες μηνυμάτων WhatsApp και Messenger, που χρησιμοποιούνται από 3,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους.

Στην κατάθεσή της στην επιτροπή Εμπορίου της αμερικανικής Γερουσίας, η Φράνσις Χόγκεν αναφέρει πως: «Το βασικό είναι ότι κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τις καταστροφικές επιλογές της Facebοok καλύτερα από την Facebοok, διότι μόνο η Facebook μπορεί να δει κάτω από την κουκούλα. Ενα κρίσιμο σημείο εκκίνησης για την θέσπιση αποτελεσματικού ρυθμιστικού πλαισίου είναι η διαφάνεια. Σε αυτήν την βάση μπορούμε θα θεσπίσουμε εύλογους κανόνες και στάνταρντ για να αντιμετωπίσουμε τις ζημίες των καταναλωτών, το παράνομο περιεχόμενο, την προστασία δεδομένων, τις πρακτικές κατά του ανταγωνισμού, τα αλγοριθμικά συστήματα και ακόμη περισσότερα».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Social  |  Ίντερνετ  |  ΗΠΑ  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Κόσμος: Τελευταία Ενημέρωση

X