ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

GNOMI - Σωστή σχέση συνεταιρισμού με τους πελάτες, εταιρική κουλτούρα και συνεχής ανάπτυξη

55 χρόνια ανάμεσα στους leaders της επικοινωνίας στην Κύπρο

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Στα πρόσφατα Carob Awards 2022 της κυπριακής διαφήμισης, η GNOMI έλαβε 6 χρυσά και συνολικά 16 βραβεία. Που αποδίδεται την επιβράβευση της δουλειάς σας;

Μάριος Ιωάννου: Η επιβράβευση αυτή είναι η επισφράγιση μιας στρατηγικής που εστιάζει σε τρεις άξονες: σχέση με πελάτες, κουλτούρα και συνεχής ανάπτυξη.

1. Σωστή σχέση συνεταιρισμού με τους πελάτες μας: στη GNOMI, είμαστε η επέκταση της ομάδας του πελάτη. Η σχέση μας βασίζεται σε απόλυτη ειλικρίνεια, διαφάνεια και κοινή αντίληψη. Αυτό επιτρέπει αμφίδρομο διαμοιρασμό γνώσεων, κοινή προσέγγιση και εξέλιξη όλων μας, που επισφραγίζεται με επιτυχημένες στρατηγικές επικοινωνίας και εκστρατείες.

2. Εταιρική κουλτούρα: στη GNOMI αναπτύσσουμε συνεχώς τους ανθρώπους μας και τους προσφέρουμε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορούν να εξελίσσονται και να διαπρέπουν. Δημιουργούμε ομάδες με ειδικότητες από όλα τα φάσματα της επικοινωνίας, ώστε να είμαστε σχετικοί με τις ανάγκες των brands των πελατών μας - και φυσικά των δικών τους πελατών.

3. Συνεχής ανάπτυξη: Η στρατηγική μας έχει σαν κορωνίδα το agility - τη συνεχή ευελιξία και αναπροσαρμογή στις δυναμικές αλλαγές του κλάδου, ώστε να αποφεύγουμε «blind spots», να παραμένουμε relevant και να καταφέρνουμε όντως «to break the pattern» όπως είναι και η φιλοσοφία μας.

Τα τρία αυτά σημεία δημιουργούν τέτοια δυναμική με τους πελάτες, που βοηθά την ανταλλαγή πληροφοριών, τη ροή των ιδεών και επιτρέπει στις ομάδες μας να εφαρμόζουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Είμαστε τυχεροί που έχουμε πελάτες που μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία μαζί μας, που έχουν ξεκάθαρη κατεύθυνση για τα brands τους και γνώση για τους πελάτες τους, ώστε μαζί να δημιουργούμε εκστρατείες με πραγματικό impact & engagement.

Αυτά δεν είναι μόνο λόγια, αλλά και πράξεις… εξάλλου, είμαστε 55 χρόνων και ακόμα ανάμεσα στους leaders της επικοινωνίας στην Κύπρο!

Τι ήταν αυτό που προσπαθήσατε να φέρετε στην GNOMI;

Νίκη Κωνσταντίνου: Θέλουμε να συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις. Σαν leaders, οφείλουμε να αντιπροσωπεύουμε ό,τι πιο σύγχρονο και relevant υπάρχει, δίνοντας ώθηση στην ανάπτυξη ολόκληρου του κλάδου στην Κύπρο. Κι επειδή ακριβώς ο κλάδος μας εξελίσσεται πολύ δυναμικά, εξελισσόμαστε κι εμείς συνεχώς ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας λύσεις που θα κρατούν τα brands τους συνεχώς engaged με τους σύγχρονους καταναλωτές.

Υπό αυτό το πρίσμα, τον τελευταίο χρόνο στη GNOMI επενδύσαμε σε χρόνο και σε ανθρώπους, εστιαζόμενοι σε δύο τομείς:

1. Στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και τεχνικών, ενσωματώνοντάς τις σε ολόκληρο το Touchpoint Strategy, ώστε να συνδέουμε brands με τα κοινά που τα ενδιαφέρουν, αποτελεσματικά και μετρήσιμα. Στον πυρήνα έχουμε πάντοτε τη «μεγάλη ιδέα», η οποία, όμως - και εδώ είναι που διαφοροποιούμαστε – μεταφέρεται στο κοινό-στόχος συστηματικά, ολοκληρωτικά και natively στο κάθε σημείο επαφής. Έτσι, δημιουργούμε θετικές εμπειρίες για το brand και έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

2. Στην ανάπτυξη περιεχομένου -ποιοτικού και σχετικού, όμως, περιεχομένου- γιατί πλέον είναι απαραίτητο για κάθε brand να δημιουργεί όλο και περισσότερο περιεχόμενο, το οποίο ταυτόχρονα να είναι relevant και engaging, ώστε να εισχωρεί στην προσοχή του καταναλωτή που σήμερα βομβαρδίζεται συνεχώς από περιεχόμενο.

Σαν αποτέλεσμα, οι πελάτες μας έχουν στη διάθεσή τους ποιοτικό και engaging περιεχόμενο βασισμένο σε μία πολύ δυνατή ιδέα, που ταυτόχρονα μεταδίδεται με έναν πραγματικά fully integrated τρόπο.

Η σημερινή ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει τις συνήθειες των καταναλωτών; Πώς αυτό επηρεάζει τις επικοινωνιακές στρατηγικές;

Μ.Ι.: Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το ψηλό fragmentation στην κατανάλωση Μέσων. Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν χρησιμοποιεί πλέον ένα Μέσο απομονωμένα, αλλά πολλαπλά touchpoints ταυτόχρονα για πληροφόρηση, εκπαίδευση και διασκέδαση, καθόλη τη διάρκεια της μέρας, εύκολα και γρήγορα.

Αυτό έχει αλλάξει άρδην τον κλάδο μας και το μάρκετινγκ γενικότερα. Η δυναμική μεταξύ brand και καταναλωτή έχει αλλάξει, μεταφέροντας περισσότερη δύναμη στον τελευταίο. Άρα, υπάρχει πίεση στα brands να δημιουργούν connected & relevant εμπειρίες, σε όλα τα touchpoints με αδιάληπτο τρόπο. Κάθε στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να στηρίζεται σε αυτό.

Οι κρίσεις της τελευταίας δεκαετίας έφεραν μια δύσκολη περίοδο στην αγορά. Πως θα είναι η επόμενη μέρα στον κλάδο της διαφήμισης και του marketing;

Ν.Κ.: Οι κρίσεις μας κάνουν πάντα πιο δημιουργικούς, πόσω μάλλον στη διαφήμιση. Η ανάγκη για πιο ορθολογιστικούς προϋπολογισμούς και περισσότερη αποτελεσματικότητα κατά τις προηγούμενες κρίσεις της δεκαετίας, έφερε ανάπτυξη σε Μέσα όπως το ραδιόφωνο και τα Social Media.

Η κρίση που διανύουμε τώρα, θα επιφέρει ακόμα περισσότερη ανάπτυξη στα ψηφιακά σημεία επαφής. Μαζί και με την ανάγκη για αποτελεσματικότητα και προσέλκυση προσοχής σε ένα fragmented περιβάλλον, θα υπάρχει περισσότερη απαίτηση για μετρήσιμα Μέσα, ώστε κάθε επικοινωνιακή ενέργεια να μπορεί να αναπροσαρμόζεται και να μεγιστοποιείται.

Ακόμη ένα αποτέλεσμα των κρίσεων ήταν να γίνουν και οι πελάτες πιο απαιτητικοί. Οι δικοί μας πελάτες είναι σίγουρα πιο έτοιμοι να δεχτούν έξυπνες λύσεις που συνδυάζουν όλα τα σημεία επαφής ώστε να έχουν «amplification effect» στις εκστρατείες τους. Για εμάς στη GNOMI αυτό είναι πλέον απαραίτητο, γιατί κάθε brand πρέπει να σκέφτεται ταυτόχρονα μακροπρόθεσμα (κτίσιμο εικόνας) και βραχυπρόθεσμα (άμεσα αποτελέσματα).

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση