ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Daniel Bobroff και Delphine Remy-Boutang ομιλητές στο Digital Agenda 19 Summit

Το 2ο Digital Agenda 19 Summit θα πραγματοποιηθεί στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2019 στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η οργανωτική επιτροπή του 2ου Digital Agenda 19 Summit με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει ακόμη δύο σημαντικούς ομιλητές στο διήμερο συνέδριο ψηφιακής εποχής που θα διοργανωθεί στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2019 στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας.

Daniel Bobroff - Κεντρικός Ομιλητής
Ιδρυτής της ASOS Ventures

Ο Daniel Bobroff είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της FashionTechinc και πρώην ιδρυτής και επενδυτικός διευθυντής της ASOS Ventures, του τμήματος επιχειρηματικών κεφαλαίων της διαδικτυακής εταιρείας μόδας. Για πάνω από δύο δεκαετίες, ως πρωτοπόρος, επιχειρηματίας και επενδυτής, πρωτοστάτησε στον τομέα της διαφήμισης εντός των βιντεοπαιχνιδιών, δημιούργησε παιχνίδια με υψηλές πωλήσεις και έγινε ηγέτης στον τομέα της λιανικής τεχνολογίας μόδας.

Μετά τη θητεία του στους Young και Rubicam, ο Bobroff δημιούργησε τη Microtime πρωτοστατώντας στην έννοια της διαφήμισης εντός των βιντεοπαιχνιδιών και ξεκινώντας ένα διαφημιστικό μέσο που εξελίχθηκε σε μια αγορά δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επίσης, ίδρυσε έναν από τους πρώτους οργανισμούς ψηφιακής διαφήμισης, σε μια εποχή πριν από την ευρεία διάδοση του διαδικτύου και εφάρμοσε διαδραστικές εκστρατείες γύρω από παιχνίδια για εκατοντάδες εμπορικά σήματα.

Η στενή επαφή με τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών οδήγησε τον Bobroff στη δημιουργία του Deibus Studios, που εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους εκδότες βιντεοπαιχνιδιών ακραίων αθλημάτων με παιχνίδια για PlayStation, Xbox και Nintendo επιτυγχάνοντας πωλήσεις άνω των 50 εκατομμυρίων τεμαχίων.

Ο Daniel Bobroff έχει ιδρύσει, επενδύσει και καθοδηγήσει εταιρείες σε διάφορους τομείς καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η εικονική πραγματικότητα, οι εφαρμογές για κινητά, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η τεχνολογία της διαφήμισης. Στο κορυφαίο κατάστημα λιανικής πώλησης μόδας ASOS, ο Bobroff δημιούργησε τον βραχίονα επιχειρηματικού κεφαλαίου της εταιρείας. Ο ίδιος ηγήθηκε της εταιρείας στους τομείς της έρευνας και των επενδύσεων.

Από τη φορητή τεχνολογία στην τρισδιάστατη εκτύπωση και τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών και της αγοράς, σχεδόν κάθε πτυχή του λιανικού εμπορίου έχει ευρύτερες επιπτώσεις. Ο Daniel Bobroff μιλά για τη σημασία των προσωπικών, άμεσων και μοναδικών εμπειριών: πώς όλες οι επιχειρήσεις λιανικής έχουν γίνει επιχειρήσεις τεχνολογίας και επισημαίνει τη σημασία της κουλτούρας start-up και την ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας ταλέντων.

Delphine Remy-Boutang
Πρώην επικεφαλής των κοινωνικών μέσων στην IBM, εμπειρογνώμονας Digital Trend

Η Delphine Remy-Boutang είναι ιδρύτρια του The Bureau, ενός γραφείου στρατηγικής για θέματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εδρεύει στο Παρίσι και στο Λονδίνο. Εργάστηκε στην IBM σε έναν αριθμό υψηλών θέσεων. Διετέλεσε, μεταξύ άλλων, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Διευθύντρια Επικοινωνιών για EMEA, και στη συνέχεια παγκόσμια Διευθύντρια Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Η Delphine συντόνισε τη μετάβαση της IBM στα κοινωνικά μέσα σε παγκόσμιο επίπεδο. Για τέσσερα χρόνια διαχειρίστηκε τη στρατηγική κοινωνικών μέσων της IBM, μιας εταιρείας με 470.000 υπαλλήλους. Αναγνωρίζοντας τις τάσεις της αγοράς ανέπτυξε νέα μέσα παρακολούθησης των κοινωνικών μέσων με τον καθορισμό κριτηρίων αξιολόγησης και απόδοσης ειδικά για την IBM.

Το 2012, η Delphine ίδρυσε το The Bureau, μια εταιρεία που ειδικεύεται στη στρατηγική κοινωνικών μέσων για επιχειρήσεις με στόχο την εξέλιξη νέων μοντέλων συμμετοχής των πελατών, των εταίρων και των εργαζομένων: ένα κοινωνικό επιχειρηματικό μοντέλο.

Η Delphine ασχολείται με την εκπροσώπηση των γυναικών στον επαγγελματικό κόσμο και είναι μέλος του συλλόγου «For Women in Media». Έχει επίσης συμμετάσχει για τα τελευταία 4 χρόνια στο Φόρουμ Γυναικών, ένα σημαντικό ετήσιο γεγονός αφιερωμένο στην προώθηση των γυναικών στη χρηματοπιστωτική βιομηχανία. Το 2013 δημιούργησε την πρώτη Μέρα Ψηφιακής Γυναίκας, μια εκδήλωση αφιερωμένη στην επιχειρηματικότητα, την ψηφιακή τεχνολογία και την καινοτομία. Η τέταρτη ετήσια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 10 Μαρτίου 2016.

Σημειώνεται ότι συνεχίζει η προπώληση των εισιτηρίων του Digital Agenda Summit, στο Tickethour.com.cy

Για περισσότερες πληροφορίες για το 2o Digital Agenda 19 Summit, αποταθείτε στην κ. Χριστιάνα Ακρίτα (τηλ. 22472585)

Το Digital Agenda Cyprus Summit είναι πραγματικότητα χάρη στη μεγάλη στήριξη της Cyta. Ευχαριστούμε επίσης την Τράπεζα Κύπρου, την Deloitte και τη Logicom. Σε αυτό συμμετέχουν τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά/ ερευνητικά ιδρύματα της χώρας: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ινστιτούτο Γενετικής, Πανεπιστήμιο Φρέντερικ και RISE.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Geek: Τελευταία Ενημέρωση