Η Νέα Δημοκρατία ψηφίστηκε το 2019, ξαναψηφίστηκε το 2023 και τώρα θέλει πάλι να ξαναψηφιστεί. Το γεγονός αναφέρεται με έκπληξη, πράγμα αναμενόμενο αφού είναι ασυνήθιστο στον τόπο μας. Αναφέρεται όμως και με κάποια χροιά αποδοκιμασίας, σαν να αποτελούσε ένδειξη υπερβολής ή ακόμη και απληστίας. Τι τη χρειάζεται την τρίτη θητεία ο Μητσοτάκης; Γιατί δεν του έφθασαν οι δύο;


