ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αντιπροτάσεις στον υπουργό Παιδείας στέλνουν οι εκπαιδευτικοί των ΚΙΕ

Μετά την 24ωρή απεργία της περασμένης Τρίτης προσπαθούν να βρουν την χρυσή τομή μέσα από τον διάλογο

Δεν προχωρούν προς το παρών με νέες απεργίες οι εκπαιδευτικοί των ΚΙΕ και των προαιρετικών ολοήμερων σχολείων, αφού αν και έδειχναν πρόθεση να επιμένουν μέχρι τέλους στις απαιτήσεις φαίνεται ότι τουλάχιστον για την ώρα κάνουν πίσω , περιμένοντας όπως φαίνεται το εξορθολογισμό των προγραμμάτων, γεγονός που βρίσκεται και στις προτεραιότητες του υπουργείου. Καθώς φαίνεται να αναγνωρίζει τις στρεβλώσεις που παρατηρούνται σε αυτά τα προγράμματα.

Αρχικά στο υπουργείο Παιδείας περιμένει μέχρι σήμερα τις αντιπροτάσεις των εκπαιδευτικών προς τις εισηγήσεις που υπόβαλε ξεχωριστά στους εκπροσώπους των 14 απογευματινών και νυκτερινών προγραμμάτων. Οι εκπαιδευτικοί έχουν πάρει τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας ξεχωριστά και ανάλογα με το πρόγραμμα που εργάζονται στις συναντήσεις που είχαν με την Γενική διευθύντρια του υπουργείου στην παρουσία και των συνδικαλιστικών τους οργανώσεων.

Συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας κατέθεσε τις προτάσεις του στους συνδέσμους των Κρατικών Ινστιτούτων Επιμόρφωσης (ΚΙΕ), των Προαιρετικών Ολοήμερων Σχολείων καθώς και των απογευματινών και βραδινών προγραμμάτων των τεχνικών σχολών, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και την ερχόμενη βδομάδα στην συνάντηση που προγραμματίζεται με εκπροσώπους των Μουσικών Σχολείων.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Κ» στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με όλα τα προγράμματα δεν φαίνεται να έχει γίνει από το υπουργείο καμία αναφορά στα αιτήματα των εκπαιδευτικών που αφορούν την επιστροφή τους στο καθεστώς μισθωτού που είχαν οι ίδιοι πριν το 2013. Παράλληλα δεν υπήρξε αναφορά ούτε και στο δεύτερο βασικό τους αίτημα που αφορά την μοριοδότηση τους στο νέο σύστημα διορισμών, γεγονός που επίσης «καίει τους εκπαιδευτικούς» καθώς όπως υποστήριξαν επανειλημμένα οι ίδιοι αν και υπάρχουν αρκετοί από αυτούς που εργάζονται για πάνω από μια δεκαετία στην εκπαίδευση η προϋπηρεσία τους δεν αναγνωρίζεται πουθενά.

Στέλνουν αντιπροτάσεις

Τα νέα δεδομένα που έχουν ενώπιον τους μετά την συνάντηση που είχαν την περασμένη Πέμπτη με την Γενική Διευθύντρια του υπουργείου Παιδείας μελετούν οι εκπαιδευτικοί των ΚΙΕ σύμφωνα με την πρόεδρο τους Κυπρούλλα Κυπριανού. Μιλώντας στην «Κ» η κυρία Κυπριανού σημείωσε ότι η Γενική Διευθύντρια του Υπουργείου παρουσίασε στους ίδιους μια πρόταση για μισθολογική αύξηση 5%, ξεκαθαρίζοντας τους ταυτόχρονα ότι η ίδια δεν έχει εντολή να συζητήσει μαζί τους το καθεστώς εργοδότησης, αναφέροντας τους ότι σκοπός της συζήτησης είναι να τους προτείνει μια μισθολογική αύξηση και να ακούσει απόψεις για τη νέα προκήρυξη.

Όπως σημείωσε φαίνεται ότι προς τον παρόν στάδιο το υπουργείο Παιδείας δεν παρουσιάζεται έτοιμο να προχωρήσει με την επιστροφή τους στο καθεστώς μισθωτού αφού ήταν ξεκάθαρο στην απάντηση του ότι για την αλλαγή του καθεστώτος τους δεν μπορεί να τους δοθεί απάντηση νωρίτερα από το Μάρτιο του 2019, όποτε και θα ολοκληρωθεί το έργο του εμπειρογνώμονα, στην βάση άλλωστε και της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ως ΠΑΣΥΠΑΕ ΚΙΕ είπε η κυρία Κυπριανού θα περιμένουν να τους σταλούν γραπτώς τα όσα συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας. Με τους ίδιους να θέλουν να έχουν λόγο στις διαβουλεύσεις με τον εμπειρογνώμονα. Καθώς όπως ανέφερε ο εμπειρογνώμονας είναι αυτός που θα αποφανθεί ποιοί από τους εκπαιδευτικούς μπορούν να επιστρέψουν στο καθεστώς μισθωτού τονίζοντας ότι οι ίδιοι θα πρέπει να επιστρέψουν άμεσα σε αυτό το καθεστώς.

Οι ίδιοι όπως είπε πέρα από τα εργασιακά τους θέματα είναι έτοιμοι να συμβάλουν μέσα από την εμπειρία τους και στην προσπάθεια για εξορθολογισμό τω προγραμμάτων, καθώς έχουν και οι ίδιοι προτάσεις για πως μπορούν να βελτιωθούν οι συνθήκες στα ΚΙΕ.

Κληθείσα να σχολιάσει εάν τους ίδιους τους βρίσκει ικανοποιημένους το ποσοστό αύξησης 5% το οποίο τους πρότεινε το υπουργείο σημείωσε ότι στο τέλος της ημέρας αυτό το ποσοστό δεν θα το επωφελούνται οι ίδιοι καθώς από τη νέα χρονιά θα προστεθούν η αύξηση στις κοινωνικές ασφαλίσεις και η εισφορά τους στο ΓεΣΥ με αποτέλεσμα επί της ουσίας να μην επωφελούνται τις όποιας αύξησης.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση