ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Πάνω από 51,3 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Emirates το 2015

Η αεροπορική εταιρεία σημείωσε σημαντικά ορόσημα στο 30ό έτος λειτουργίας της

Δελτίο Τύπου

Η Emirates ολοκλήρωσε άλλο ένα έτος ανάπτυξης. Από τον Ιανουάριο του 2015, η αεροπορική εταιρεία έχει μεταφέρει πάνω από 51.3 εκατομμύρια επιβάτες, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν 9% περισσότερους επιβάτες κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου ημερολογιακού έτους. Η αεροπορική εταιρεία σέρβιρε πάνω από 57 εκατομμύρια γεύματα στις πτήσεις που αναχωρούν από το Ντουμπάι*, και μετέφερε πάνω από 35 εκατομμύρια αποσκευές στο Ντουμπάι μόνο.

Σχολιάζοντας τα επιτεύγματα αυτού του έτους, ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates Airline, δήλωσε: «Το 2015 υπήρξε ένας χρόνος μεγάλης ανάπτυξης για την Emirates καθώς συνεχίσαμε να ακολουθούμε την πορεία μας, παρά τις αντιξοότητες των περιφερειακών συγκρούσεων, τη δυσμενή επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών, και την επισφαλής εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων και των καταναλωτών σε πολλές παγκόσμιες αγορές.

Μέσα από τα 30 χρόνια λειτουργίας μας μέχρι σήμερα, η Emirates έμεινε πάντα επικεντρωμένη στις βασικές στρατηγικές της: ένα αποδοτικό στόλο και επιχειρήσεις που αξιοποιούν τη στρατηγική θέση και τις υποδομές του Ντουμπάι, ένα εξαιρετικό προϊόν και μια εξαιρετική πρόταση υπηρεσιών για τους πελάτες μας, και την πρόσληψη και τη διατήρηση των καλύτερων ταλέντων από όλο τον κόσμο. Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε αυτές τις δυνατότητες, ακόμα και καθώς προχωρούμε στην επίτευξη νέων στόχων και καθώς θέτουμε νέα πρότυπα για τους εαυτούς μας και τη βιομηχανία.»

Στρατηγική επένδυσης στόλου
Η Emirates πρόσθεσε 26 νέα αεροσκάφη στο στόλο της το 2015, που περιλαμβάνουν 15 αεροσκάφη τύπου Α380, 10 Boeing 777-300ER, και 1 Boeing 777 φορτηγό αεροσκάφος, κλείνοντας το χρόνο με 246 αεροσκάφη σε λειτουργία.

Η αεροπορική εταιρεία σηματοδότησε την 150η ορόσημο παράδοση του Emirates 777, ως μέρος μιας τριπλής παράδοσης δύο Boeing 777-300ER, και ενός Boeing 777 φορτηγού αεροσκάφους σε μια μέρα, το Σεπτέμβριο. Ένα αεροσκάφος Airbus A380 ήταν επίσης μέρος αυτής της μεγάλης παράδοσης.

Στην έκθεση Dubai Airshow το Νοέμβριο, η Emirates παρουσίασε το πρώτο Α380 στον κόσμο με διαμόρφωση δύο κατηγοριών, που έχει την ικανότητα να μεταφέρει 615 επιβάτες.

Συνδέοντας τον κόσμο με το και μέσω του Ντουμπάι
Η αεροπορική εταιρεία επέκτεινε το δίκτυό της σε 150 προορισμούς το 2015, με την προσθήκη έξι νέων επιβατικών προορισμών: το Μπαλί, το Μουλτάν, το Ορλάντο, τη Μασχάντ, τη Μπολόνια και τη Sabiha Gokcen στην Κωνσταντινούπολη καθώς και τριών προορισμών αποκλειστικά για φορτία στην Ουαγκαντούγκου (Μπουρκίνα Φάσο), στο Κολόμπους (ΗΠΑ) και στη Ciudad del Este (Παραγουάη). Επιπλέον, η Emirates αύξησε τις συχνότητες και αναβάθμισε τη χωρητικότητα σε πολλά σημεία σε ολόκληρο το δίκτυό της. 

Ενισχύοντας την εμπειρία του πελάτη
Η Emirates συνεχίζει να επενδύει πάνω από ΗΠΑ $ 20 εκατομμύρια ετησίως για την εγκατάσταση και τη λειτουργία των συστημάτων σύνδεσης εν πτήσει που επιτρέπουν τις υπηρεσίες Wi-Fi στο αεροσκάφος. Μόνο φέτος, πάνω από τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες της Emirates συνδέθηκαν με Wi-Fi στο αεροσκάφος, αντανακλώντας την έντονη ζήτηση των καταναλωτών για τις υπηρεσίες σύνδεσης ενώ ταξιδεύουν.

Τον Οκτώβριο, η Emirates εγκαινίασε νέα νεσεσέρ για τους πελάτες της Πρώτης Θέσης και της Business Class σε συνεργασία με την πολυτελή ιταλική μάρκα Bvlgari. Για τις οικογένειες που ταξιδεύουν, η Emirates κυκλοφόρησε το Νοέμβριο την καινούρια σειρά παιχνιδιών και σακιδίων δραστηριοτήτων για να κρατάει τους νεαρούς ταξιδιώτες ψυχαγωγημένους – τις τσάντες δραστηριοτήτων Fly With Me Animals και Fly With Me Lonely Planet Kids.

Στο έδαφος, η Emirates επέκτεινε το δίκτυο της των αιθουσών αναμονής με το άνοιγμα νέων εγκαταστάσεων στα Διεθνή Αεροδρόμια Τόκιο Ναρίτα και Λος Άντζελες, ανεβάζοντας σε 38 το συνολικό αριθμό των ειδικά διαμορφωμένων Emirates Lounges.

Καθιστώντας ευκολότερο για τους πελάτες να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες της πτήσης τους και να διαχειρίζονται τα ταξίδια τους, η Emirates εγκαινίασε την εφαρμογή της για κινητή τεχνολογία για τους πελάτες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Android, και μια εφαρμογή για το Apple Watch που σχεδιάστηκε για να συμπληρώσει τη δημοφιλή εφαρμογή Emirates iPhone. Η Emirates εγκαινίασε επίσης την ιστοσελίδα της για κινητή τεχνολογία σε αρκετές γλώσσες, όπως: Αραβικά, Ισπανικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιαπωνικά, Ρωσικά, Κινεζικά, Τουρκικά, Ελληνικά, Ιταλικά, Κορεατικά και Πολωνικά.

Οικονομική συνεισφορά
Το Μάρτιο κυκλοφόρησε μια έκθεση από τη Frontier Economics, εκτιμώντας ότι η Emirates συνεισέφερε € 6,8 δις στις οικονομίες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2013 και το 2014, υποστηρίζοντας πάνω από 85.000 θέσεις εργασίας. Η Frontier ανέλυσε επίσης τις ευρωπαϊκές διεθνείς αεροπορικές συνδεσιμότητες και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Emirates προσφέρει 220 μοναδικές αεροπορικές συνδέσεις που δεν προσφέρονται από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία ή συνεργασία.

Στηρίζοντας κοινότητες και πάθη
Η Emirates παραμένει το πολυτιμότερο εμπορικό όνομα αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο, και το 2015 η αξία του εμπορικού ονόματος της αεροπορικής εταιρείας αυξήθηκε, σύμφωνα με την έκθεση The Brand Finance Global 500, σε περισσότερο από 21% σε ΗΠΑ $ 6,6 δις. Μέσα από το 2015, η Emirates συνέχισε την υποστήριξή της σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων, αθλητικών και άλλων πρωτοβουλιών που έφερε την αεροπορική εταιρεία πιο κοντά στους πελάτες της.

Η Emirates ενίσχυσε την ποδοσφαιρική παρουσία της, όταν ανακοίνωσε ότι θα γίνει ο Επικεφαλής Εταίρος του The FA Cup, που σήμερα ονομάζεται The Emirates FA Cup, μέχρι το 2018. Στην Πορτογαλία, η Emirates επέκτεινε τη χορηγία της Μπενφίκα όταν έγινε ο χορηγός της φανέλας της. Στο τένις, η Emirates ενίσχυσε τη συνεργασία της με την ΑΤΡ με το να γίνει ο Premier Partner του τουρνουά ATP World Tour από το 2016.

Τον Οκτώβριο, η Emirates παρουσίασε την πολύ-αναμενόμενη τηλεοπτική διαφήμιση που παρουσιάζει την ηθοποιό του Χόλιγουντ, σκηνοθέτη και παραγωγό Τζένιφερ Άνιστον, με μεγάλη επιτυχία.

Με βάση τα υπάρχοντα προγράμματα για την προστασία του περιβάλλοντος, η Emirates φέτος συνεργάστηκε με την οργάνωση United for Wildlife, μια παγκόσμια συνεργασία που ενώνει τις προσπάθειες των κορυφαίων φιλανθρωπικών οργανώσεων άγριας φύσης στον κόσμο, στον αγώνα κατά του παράνομου εμπορίου άγριων ζώων.


Στο Ντουμπάι, η Emirates υπέγραψε τη χρηματοδότηση του “The Last Wilderness of the UAE”, μια σειρά ντοκιμαντέρ που παρουσιάζει την εξαιρετικά πλούσια βιοποικιλότητα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η οποία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2016.

Η Emirates λειτουργεί καθημερινά προγραμματισμένη πτήση μεταξύ Ντουμπάι και Κύπρου και μετά στη Μάλτα. Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: http://www.emirates.com/cy

* Τα στοιχεία για τις πτήσεις είναι για το ημερολογιακό έτος 2015

* Τα στοιχεία της τροφοδοσίας καλύπτουν τα γεύματα που φορτώθηκαν στο Dubai International μόνο. Δεν περιλαμβάνουν γεύματα που φορτώθηκαν σε άλλους προορισμούς.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση