ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

H crème de la crème του VLMY&R για πρώτη φορά στην Κύπρο

Ένας Έλληνας που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αυστραλία αλλά ζει στο Παρίσι είναι ο άνθρωπος που καθήλωσε χθες το κοινό του 8ου Συνέδριου Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Δελτίο Τύπου

Ένας Έλληνας που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αυστραλία αλλά ζει στο Παρίσι είναι ο άνθρωπος που καθήλωσε χθες το κοινό του 8ου Συνέδριου Διαφήμισης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.

Ο Andrew Dimitriou είναι CEO του VMLY&R σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική με 24 γραφεία και πάνω από 3.000 υπαλλήλους. Είναι υπεύθυνος για τον καθορισμό της στρατηγικής, του οράματος για την ανάπτυξη, της M&A, καθώς και για τον καθορισμό της ατζέντας ανάπτυξης πελατών για την περιοχή. Προηγουμένως, ηγήθηκε της Y & R Europe για τρία χρόνια. Ο Andrew είναι ένας αληθινός globalist και ένας δημιουργικός και επιχειρηματικός στοχαστής.

Μίλησε για την ιδέα των Connected Brands και πώς μπορεί αυτό το μοντέλο επικοινωνίας να ανταποκριθεί στη νέα αγορά στους πελάτες και τους καταναλωτές . Ένα μοντέλο που οι Partners VMLY&R υιοθετούν εδώ και χρόνια και το εφαρμόζουν σε όλους τους πελάτες τους. Μίλησε επίσης για την ολιστική συμπεριφορά των brands και πώς πρέπει αυτά να συμπεριφέρονται μετά τη νέα τάξη πραγμάτων

Στη συνέχεια στο session με τίτλο «Storytelling: Stronger Together», μάθαμε για να μυστικά της επιτυχημένης και υγιούς σχέσης μεταξύ πελάτη και agency, αλλά και για το πώς οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορίας τους μέσω της διαδικασίας του branding και γιατί θα πρέπει να επενδύσουν στο brand τους. Panelists της τόσο ενδιαφέρουσας συζήτησης ήταν ο Λούκας Γρηγοράς, Managing Creative Director των Partners VMLY&R και η Χρύσω Πουλλικκά, Brand & Communication Manager της Eurolife και των Γενικών Ασφαλειών Κύπρου.

Φέτος το συνέδριο επικεντρώθηκε στο μέλλον της διαφήμισης σε σχέση με τις πρόσφατες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών λόγω της πανδημίας. Φαίνεται ότι η νέα συμπεριφορά των καταναλωτών θα μεταμορφώσει το μέλλον της βιομηχανίας, επομένως οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τον νέο καταναλωτή και να ενδυναμώσουν ανάλογα την επωνυμία τους.

Για να είσαι βασικός πρωταγωνιστής στην αγορά πρέπει να «ακούς» το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεσαι, να μεταλλάσσεσαι, να ανανεώνεσαι και να είσαι…. Game Changer!

Εμείς είμαστε! Εσύ;

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση