ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Μια κωμωδία που είναι γεμάτη ανθρωπιά

Η Ευτυχία διεκδικεί όσα της αξίζουν, λέει η Μαρίνα Βρόντη που υποδύεται τον ομώνυμο ρόλο στη θερινή παραγωγή της ΕΘΑΛ

Του Απόστολου Κουρουπάκη

Του Απόστολου Κουρουπάκη

kouroupakisa@kathimerini.com.cy

«Για όλους υπάρχει κάποιος που θα δει στον άλλον ποιος πραγματικά είναι. Χωρίς φίλτρα χωρίς στρώματα ψευτοκουλτούρας» λέει η Μαρίνα Βρόντη, η οποία υποδύεται την Ευτυχία στην καλοκαιρινή παραγωγή της ΕΘΑΛ «Οι γαμπροί της Ευτυχίας» των Ν. Τσιφόρου και Π. Βασιλειάδη που συνεχίζει να περιοδεύει σε ολόκληρη την ελεύθερη Κύπρο. Η Μαρίνα Βρόντη λέει πως έβαλε την ψυχούλα της μέσα στον ρόλο που υποδύθηκε κινηματογραφικά η Γεωργία Βασιλειάδου, ερωτώμενη κατά πόσο επηρεάστηκε από την ερμηνεία της Βασιλειάδου... «Φυσικά με επηρέασε η τεράστια Βασιλειάδου. Φυσικά. Έχω κι εγώ κάτι από Ευτυχία μέσα μου και κάτι από Βασιλειάδου. Τους ίδιους ρόλους υπηρετούμε τόσα χρόνια! Μεγάλωσα με Νοταρά και Βασιλειάδου. Αυτές οι δύο κυρίες με έκαναν να πιστέψω κι εγώ πως έχω θέση στο θέατρο».

–Μαρίνα, υποδύεσαι την Ευτυχία στην παράσταση «Οι Γαμπροί της Ευτυχίας», είναι ένας ρόλος που ίσως στις μέρες μας να μην είναι πολιτικά ορθός;

–Μιλάμε για μια κωμωδία λαϊκής κουλτούρας γεμάτη από ανθρωπιά… Γιατί λοιπόν να μην είναι πολιτικά ορθός ένας χαρακτήρας που σχολιάζεται η εμφάνισή του και η ηλικία του και ο ίδιος απαντά με αυτοπεποίθηση και τσαγανό στους επικριτές του και στο τέλος δικαιώνεται, αφού δεν παντρεύεται αυτόν που της πασάρουν αλλά τον έρωτα της ζωής της.

–Η Γεωργία Βασιλειάδου, η κινηματογραφική Ευτυχία, σε επηρέασε ή έδωσες τη δική σου εκδοχή, φέρνοντάς τη στο σήμερα;

–Φυσικά με επηρέασε η τεράστια Βασιλειάδου. Φυσικά έβαλα και την ψυχούλα μου μέσα. Έχω κι εγώ κάτι από Ευτυχία μέσα μου και κάτι από Βασιλειάδου. Τους ίδιους ρόλους υπηρετούμε τόσα χρόνια! Μεγάλωσα με Νοταρά και Βασιλειάδου. Αυτές οι δύο κυρίες με έκαναν να πιστέψω κι εγώ πως έχω θέση στο θέατρο.

Στο τέλος καθένας που νιώθει σαν την Ευτυχία μου θα φύγει δικαιωμένος και γεμάτος όνειρα. Όπως φεύγω εγώ κάθε φορά που τελειώνει η παράσταση αυτή

–Υπήρξε κάτι που σε δυσκόλεψε στον ρόλο της Ευτυχίας;

–Με δυσκόλεψε ό,τι με δυσκολεύει πάντα. Να είμαι ειλικρινής απέναντι στο κοινό μου. Να μιλώ κανονικά και να συνεννοούμαι με το κείμενο και το κοινό μου.

–Τι μπορεί να μοιάζει και σημερινό από αυτό το θεατρικό έργο;

–Το ότι η Ευτυχία απαντά σε όλους με αυτοπεποίθηση. Δεν δίνει θέση και αξία στις επικρίσεις που μπορεί να δέχεται. Το προσπερνά και διεκδικεί όσα της αξίζουν.

–Η Ευτυχία σήμερα ως νύφη θα έμενε στα αζήτητα;

–Γιατί να μείνει στα αζήτητα; Εδώ δεν έμεινε τότε που γράφτηκε το έργο θα μείνει τώρα που έχουμε ξεπεράσει τα θέματά μας; Για όλους υπάρχει κάποιος που θα δει στον άλλον ποιος πραγματικά είναι. Χωρίς φίλτρα χωρίς στρώματα ψευτοκουλτούρας.

–Μιλάμε για μία κωμωδία της δεκαετίας του 1960, σήμερα πιστεύεις ότι μπορεί να έχει τον ίδιο αντίκτυπο στο κοινό;

–Επειδή έχουμε ξεκινήσει ήδη τις παραστάσεις σου λέω πως ναι έχει τον ίδιο αντίκτυπο. Το βλέπω στα γέλια τους και στη συγκίνησή τους στο τέλος, όταν η Ευτυχία βρίσκει τον έρωτα της ζωής της.

–Ποιες είναι οι κρυφές χαρές στους «Γαμπρούς της Ευτυχίας»; Τι μπορεί να δώσει στο κοινό μία ελληνική φαρσοκωμωδία;

–Μια εποχή αθωότητας και ξεγνοιασιάς. Μια εποχή που πράγματα όπως το γέλιο έβγαιναν αβίαστα. Χωρίς εξεζητημένα σχόλια και περίτεχνα ακροβατικά. Η κρυφή χαρά των γαμπρών είναι η ίδια η Ευτυχία. Ένα πλάσμα που όπως λέει και στο τέλος το τραγούδι που έγραψε ο ταλαντούχος και αγαπημένος μου Γιώργος Αντρέου «Ένα κομμάτι Ευτυχίας δικαίωμα μες στο στερέωμα ποιος δεν το θέλησε να κρατηθεί!». Βλέπεις, έχουμε κι εμείς μια παράβαση. Στο τέλος. Θα δεις πως στο τέλος καθένας που νιώθει σαν την Ευτυχία μου θα φύγει δικαιωμένος και γεμάτος όνειρα. Όπως φεύγω εγώ κάθε φορά που τελειώνει η παράσταση αυτή.

–Υπάρχουν κατά τη γνώμη σου έργα και συγγραφείς που δεν έχουν παλαιώσει καλά; Υπάρχουν έργα που νιώθεις πως δεν μπορούν πλέον να ανεβαίνουν;

–Κάθε έργο έχει θέση στη σκηνή εξαρτάται πώς θα το ανεβάσεις και ποιες ευαισθησίες του θα αναδείξεις.

Πληροφορίες

Η παράσταση περιοδεύει ως εξής:

27 Ιουλίου: Δήμος Λακατάμιας | Δημοτικό Αμφιθέατρο Λακατάμιας
29 Ιουλίου: Ζακάκι | «Θέατρο στη Γειτονιά» Συνοικιακό Συμβούλιο Ζακακίου | προαύλιο εκκλησίας Αγίας Βαρβάρας
30 Ιουλίου: Λευκωσία | Αμφιθέατρο Μακαρίου Γ΄ (Σχολή Τυφλών), ώρα 8:30 μ.μ.
31 Ιουλίου: Πάφος | Συν -διοργανωτής Δήμος Πάφου| Μαρκίδειο Δημοτικό Θέατρο Πάφου, ώρα 8:30 μ.μ.
3 Αυγούστου: Δήμος Γερμασόγειας | Υπαίθριο Θέατρο Πολιτιστικού Κέντρου Γερμασόγειας

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέατρο-Χορός: Τελευταία Ενημέρωση