ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 14:35
 

5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε όταν γυμνάζεστε με τέτοια ζέστη

Όταν ζεστάνει ο καιρός, βοηθήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες

Newsroom K

Εάν είστε ο τύπος που αθλείται όλο το χειμώνα, θα θέλετε να συνεχίσετε και τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες. Αυτό είναι εφικτό απλά θα πρέπει να προσέξετε τα πιο κάτω πράγματα που μπορείτε, απλώς θα πρέπει να προσέξετε ορισμένα πράγματα και ίσως να κάνετε μικρές αλλαγές στον τρόπο και την ένταση που γυμνάζεστε.

1. Βοηθήστε το σώμα να προσαρμοστεί
Όταν ζεστάνει ο καιρός, βοηθήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Για παράδειγμα, εάν τρέχατε έξω για 30 λεπτά, τρέξτε λιγότερο και συμπληρώστε τη γυμναστική σας με πιο ήπιες ασκήσεις. Ακόμη κι αν δεν ανεβάζετε την ένταση της άσκησής σας, το σώμα καταπονείται περισσότερο με τη ζέστη και είναι σαν να ανεβαίνετε επίπεδο δυσκολίας.

2.Ενυδάτωση
Ο οργανισμός σας θα χρειαστεί πολύ περισσότερο νερό τις ζεστές ημέρες, οπότε προμηθευτείτε αρκετό δροσερό νερό για να πίνετε σε διαστήματα όσο αθλείστε και πιείτε αρκετό μετά το τέλος της άσκησής σας.

3. Μην πιέζετε τον εαυτό σας
Μη διστάσετε να αφήσετε μια προπόνηση να χαθεί εξαιτίας της ζέστης. Τις ημέρες που έχει πολλή ζέστη, αλλά και αυξημένη υγρασία, το σώμα σας θα καταπονείται πολύ στη γυμναστική, ακόμη κι αν η έντασή σας δεν είναι μεγάλη. Καλύτερα να αλλάξετε το πρόγραμμα γυμναστικής σας ή να χάσετε μια προπόνηση, παρά να ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας και να χάσετε τις επόμενες ημέρες αναρρώνοντας. Το πιο σημαντικό είναι η υγεία σας.

4. Σωστό timing!
Εάν σας άρεσε να τρέχετε στο κοντινό πάρκο νωρίς το απογευματάκι, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Αλλάξτε την ώρα που γυμνάζεστε και προτιμήστε ιδανικά νωρίς το πρωί ή αργά το βραδάκι.

5. Επιλέξτε άλλο είδος γυμναστικής
Το καλοκαίρι είναι μια ιδανική περίοδος για να δοκιμάσετε και άλλα είδη γυμναστικής, που θα ενεργοποιήσουν διαφορετικά το σώμα σας από ό,τι έχει συνηθίσει. Το κολύμπι είναι φυσικά η καλύτερη και πιο δροσερή επιλογή! Είτε στη θάλασσα, είτε σε πισίνα, 30 λεπτά κολύμβησης ή άσκησης αντιστάσεων στο νερό είναι μια πλήρης προπόνηση και αποφεύγετε όλους τους κινδύνους και τις ενοχλήσεις της ζέστης. Μια άλλη λύση είναι ασκήσεις σε εσωτερικό χώρο ή σε γυμναστήριο, όπου υπάρχει κλιματισμός.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

X