ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ελληνική Τράπεζα: Ακόμα πιο κοντά στους πελάτες

Η Ελληνική Τράπεζα διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια 22,5% και πλεονάζουσα ρευστότητα, με τον δείκτη κάλυψης ρευστότητας στο 454%

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουμε δεν αποτελούν αφορμή. Εδώ και χρόνια η Ελληνική Τράπεζα, στα πλαίσια της πελατοκεντρικής της στρατηγικής, δηλώνει παρών στις ανάγκες των πελατών της προσφέροντας λύσεις, επιλογές, προϊόντα αλλά και εξυπηρέτηση στα μέτρα του καθενός, και όπως προστάζουν οι συνθήκες. Διανύοντας μια περίοδο σημαντικής και συνεχιζόμενης αβεβαιότητας για την κυπριακή αλλά και την παγκόσμια οικονομία, η Ελληνική Τράπεζα παραμένει σε πλεονεκτική θέση διαθέτοντας ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια 22,5% και πλεονάζουσα ρευστότητα, με τον δείκτη κάλυψης ρευστότητας στο 454%. Υπό αυτά τα δεδομένα η Τράπεζα είναι σε θέση να στηρίξει τους βιώσιμους πελάτες της, επιχειρήσεις και νοικοκυριά, και να χρηματοδοτήσει την ανάκαμψη της κυπριακής οικονομίας. Κατά το ενιάμηνο του 2020 οι νέες χορηγήσεις από την Ελληνική Τράπεζα ανήλθαν στα 712 εκατ. ευρώ, ενώ το μερίδιο αγορά της Τράπεζας σε χορηγήσεις ήταν 20,8%.

Η Ελληνική Τράπεζα κατανοώντας τις ιδιαίτερα δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, εφάρμοσε μια σειρά συγκεκριμένων μέτρων άμεσης ενίσχυσης της ρευστότητας, με στόχο τη στήριξη των πελατών μας, ούτως ώστε να βγουν όσο το δυνατό αλώβητοι από αυτή την κρίση. Προχώρησε στην αναστολή των δόσεων για περίπου 21.000 πελάτες με δάνεια ύψους 2.8 δισ. ευρώ, ενώ συμμετέχει σε όλα τα κυβερνητικά σχέδια που στοχεύουν στη χρηματοδότηση της οικονομικής ανάκαμψης. Την ίδια στιγμή, παραμένει προσηλωμένη στη μετεξέλιξή της σε έναν σύγχρονο πελατοκεντρικό Οργανισμό που προσφέρει προϊόντα, υπηρεσίες και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου και απρόσκοπτη εμπειρία στους πελάτες της.

Ψηφιακή μετεξέλιξη

Ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες προς αυτή την κατεύθυνση είναι η ψηφιακή μετεξέλιξη του Οργανισμού. Οι προσπάθειες εκπαίδευσης και μεταφοράς των πελατών στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης έχουν εντατικοποιηθεί και πλέον πέραν του 80% των συνολικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών. Η Ελληνική Τράπεζα έδωσε πρώτη τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν άμεσα και μέσω διαδικτύου στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς καμία φυσική επαφή. Συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική φόρμα, οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν στο Online Banking και να αποκτήσουν πρόσβαση στους προσωπικούς τους λογαριασμούς και στις κάρτες τους μέσω του Hellenic Bank Web Banking και Mobile App. Από την αρχή του χρόνου περισσότεροι από 60.000 πελάτες εγγράφηκαν επιτυχώς, ενώ η χρήση των ψηφιακών καναλιών της Ελληνικής Τράπεζας αυξήθηκε πέραν του 25% σε ετήσια βάση. Ταυτόχρονα, με ένα απλό τηλεφώνημα στο κέντρο επικοινωνίας πελατών, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα δωρεάν από την άνεση του σπιτιού τους χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα. Ως αποτέλεσμα, από την αρχή του έτους εκδόθηκαν περισσότερες από 86.500 χρεωστικές κάρτες, με αυτούς τους πελάτες να αποκτούν πρόσβαση σε μια πολύ πιο εύκολη, γρήγορα και ασφαλή εξυπηρέτηση από όπου και αν βρίσκονται.

Εξοικείωση με τα εναλλακτικά κανάλια

Επιδιώκοντας την αποσυμφόρηση των ταμείων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, έμπειρο προσωπικό της Τράπεζας έχει τοποθετηθεί έξω από τα καταστήματα για να καθοδηγεί και να εξυπηρετεί τους πελάτες, δίνοντας προτεραιότητα στους συνταξιούχους και στις ευάλωτες ομάδες, ώστε να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους στις ΑΤΜ γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, τα Connect Corners, αυξάνονται και συνεχίσουν να «ενώνουν» τους πελάτες με την τεχνολογία, περιορίζοντας στο ελάχιστο την ανάγκη για επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα. Χρησιμοποιώντας το Online Banking της Ελληνικής Τράπεζας οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να:

• Μεταφέρουν δωρεάν χρήματα μέχρι 1000 ευρώ σε χώρες της Ευρώπης (SEPA)

• Μάθουν άμεσα και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους

• Πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας

• Παγoποιήσουν προσωρινά τη χρήση της κάρτα τους αν αυτή χαθεί ή κλαπεί

• Ανακτήσουν το PIN της κάρτας τους, αν το ξεχάσουν

• Εξουσιοδοτήσουν συναλλαγές μέσω του κινητού τους τηλεφώνου με τη χρήση SMS OTP (One-Time-Password)

Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 80% του όγκου των τραπεζικών συναλλαγών, παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. Οι ΑΤΜ της Τράπεζας διαθέτουν δυνατότητες όπως η ανέπαφη ανάγνωση καρτών (contactless), οι δωρεάν αναλήψεις μετρητών, οι «έξυπνες» οθόνες αφής που λειτουργούν ακόμα και όταν οι πελάτες φορούν προστατευτικά γάντια, η πολλαπλή κατάθεση επιταγών, ο καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής για γρήγορη ανάληψη μετρητών και η κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από την αρχή του έτους οι καταθέσεις μέσω ΑΤΜ έχουν αυξηθεί κατά 64%, ενώ από τις ΑΤΜ πραγματοποιείται και το 92% των αναλήψεων.

Επιπρόσθετα, σε μια εποχή όπου όλοι αποφεύγουν να έρθουν σε επαφή με μετρητά και τερματικά καρτών η Ελληνική Τράπεζα δίνει ακόμα περισσότερες επιλογές στους πελάτες της προσφέροντας Apple Pay στους κατόχους iPhone για να διενεργούν ανέπαφες συναλλαγές. Ταυτόχρονα, οι χρήστες κινητών τύπου Android που κατέχουν Visa ή Mastercard μπορούν απλά να κατεβάσουν το Hellenic Bank Wallet και πολύ εύκολα να πληρώνουν για αγαθά και υπηρεσίες μέσω του κινητού τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση