ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Γιούγκερμαν χωρίς φιλιά, με καραντίνα και σε live streaming

Το έργο έκανε 250 sold out παραστάσεις, αλλά στην εποχή του κορωνοϊού η επιτυχία μετριέται διαφορετικά

Kathimerini.gr

ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ

Χωρίς τα φιλιά του δαιμόνιου Φινλανδού αριστοκράτη και πολλά αγγίγματα θα ανέβει στη σκηνή τού «Πορεία» ο «Γιούγκερμαν» του Καραγάτση, για δέκα «Covid-free» παραστάσεις, από 30 Σεπτεμβρίου.

Μία από τις μεγάλες επιτυχίες του θεάτρου, που προσέλκυσε 60.000 θεατές τις δύο τελευταίες σεζόν, επανέρχεται από τον Δημήτρη Τάρλοου για να κάνει το «θαύμα» της μια τελευταία φορά, ενώ το θέατρο ανακοίνωσε το φθινοπωρινό πρόγραμμά του.

Το έργο έκανε 250 sold out παραστάσεις, αλλά στην εποχή του κορωνοϊού η επιτυχία μετριέται διαφορετικά. Το θέατρο έχει ξεκινήσει την προπώληση και στην ηλεκτρονική αγορά των εισιτηρίων οι γκρίζες, απαγορευμένες, θέσεις ξεχωρίζουν από τις λιγότερες, χρωματιστές που επιτρέπεται να αγοραστούν. «Πουλάμε εισιτήρια έχοντας υπολογίσει την πληρότητά μας μέχρι το 40%. Αν κάτι αλλάξει και ανέβει το ποσοστό της πληρότητας, ας πούμε στο 70%, θα είναι ευχής έργον και θα προσαρμοστούμε», σημειώνει ο σκηνοθέτης και διευθυντής τού «Πορεία» Δημήτρης Τάρλοου.

Ο κ. Τάρλοου, όπως και οι περισσότεροι επαγγελματίες, ελπίζει ότι η πληρότητα των κλειστών αιθουσών θα αυξηθεί και θα φτάσει κάπου ανάμεσα σε εκείνη των ανοιχτών θεάτρων (75%) ή των κλειστών κινηματογράφων (65%), ώστε η λειτουργία του θεάτρου να γίνει βιώσιμη. Το λειτουργικό κόστος αυξήθηκε κατά περίπου 10%-15% με την επένδυση στον ειδικό υγειονομικό εξοπλισμό, ενώ τα έσοδα κατακρημνίστηκαν την περίοδο της καραντίνας.

Σε κάθε περίπτωση, το «Πορεία» ετοιμάζεται να προβάλει την περιπέτεια του Βασίλη Κάρλοβιτς σε live streaming με τέσσερις κάμερες και ζωντανή τηλεσκηνοθεσία, ώστε να φτάσει το έργο σε απομακρυσμένους θεατές εντός και εκτός συνόρων και να αναπληρωθούν τα έσοδα από τις κενές θέσεις. Για όσους πάνε στο θέατρο, οι πόρτες θα ανοίγουν 45 λεπτά πριν από την έναρξη του έργου και θα παραμένουν ανοιχτές για τον αερισμό της αίθουσας, ενώ όλοι οι χώροι θα απολυμαίνονται καθημερινά με ειδικά μηχανήματα.

Εκτός από τις ερωτικές σκηνές που μπορούν κάπως να αλλάξουν, το έργο, μας λέει ο σκηνοθέτης, δεν μπορεί να αλλάξει ριζικά. Γι’ αυτό και σκέφτεται να κάνει προληπτικά τεστ στους συντελεστές πριν από την έναρξη των παραστάσεων και να τους ζητήσει να μπουν σε εθελοντική «καραντίνα» για εκείνο το διάστημα, ώστε να κρατούν αυστηρά αποστάσεις στην καθημερινότητά τους και όλοι στη σκηνή να νιώθουν πιο ασφαλείς.

Αλλαγές θα κάνει ο κ. Τάρλοου και στην «Ευρυδίκη» και στο «Δόξα κοινή», τα έργα που ανακοινώθηκαν επίσης ότι επιστρέφουν για τη νέα σεζόν. Στην «Ευρυδίκη», για παράδειγμα, η πρώτη σκηνή θα ανοίξει με πλέξιγκλας ανάμεσα στις δύο σεζλόνγκ των ηθοποιών.

Από τις 5 Οκτωβρίου στο θέατρο θα ανέβει και το «This is not Romeo & Juliet» του Αργύρη Πανταζάρα, η μοναδική νέα παράσταση του προγράμματος που ήταν προγραμματισμένη να ανέβει την περασμένη άνοιξη. Αν μη τι άλλο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα προσαρμοστεί στη νέα εποχή το έργο που βασίζεται στο σαιξπηρικό δράμα και έχει στον πυρήνα του τον έρωτα ενός ζευγαριού.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέατρο-Χορός: Τελευταία Ενημέρωση