ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η Emirates αποχαιρετά το τελευταίο της Boeing 777-200

Ο γεννημένος στην Κύπρο πιλότος της εταιρείας πέταξε το τελευταίο Boeing 777-200

Δελτίο Τύπου

Η Emirates πρόσφατα απέσυρε σταδιακά το Α6-EMF, το τελευταίο εναπομείναντα Boeing 777-200 από το στόλο της. Ο γεννημένος στην Κύπρο πιλότος Καπετάνιος Κωνσταντίνος Νικολάου πέταξε το Α6-EMF στον τελικό προορισμό του στην Αριζόνα.

Το αεροσκάφος αναχώρησε από το Dubai International για την Αριζόνα, μέσω της Βοστώνης, για διαγραφή από το μητρώο στις 14 Ιουλίου. Από την ένταξή του στο στόλο της Emirates το 1996, το Α6-EMF πέταξε περίπου 60 εκατομμύρια χιλιόμετρα (αρκετά για να πετάξει στο φεγγάρι και πίσω σχεδόν 80 φορές) και μετέφερε εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες σε προορισμούς μέχρι και τη Βαρσοβία και την Πόλη Χο Τσι Μινχ. Παρακολουθήστε την οριστική αποχώρηση του Α6-EMF εδώ.

«Ήταν καλή σε εμάς,» είπε ο καπετάνιος Νικολάου, καθώς αποχαιρετούσε το αεροσκάφος. «Ποιος θα το φανταζόταν, όταν λάβαμε για πρώτη φορά το Boeing 777-200, ότι λιγότερο από δύο δεκαετίες αργότερα η  Emirates θα αναδυόταν ως η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία ευρείας ατράκτου στον κόσμο, και ο μεγαλύτερος χειριστής στον κόσμο της Boeing 777. Αναρωτιέμαι τι θα φέρουν οι επόμενες δύο δεκαετίες».

Η Emirates, ένας παγκόσμιος σύνδεσμος ανθρώπων, τόπων και οικονομιών επιδιώκει ένα δυναμικό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου που διασφαλίζει ότι λειτουργεί ένα από τους πιο σύγχρονους και αποτελεσματικούς στόλους αεροσκαφών στον κόσμο, με μέση ηλικία μικρότερη των 75 μηνών.

Με την Emirates να παραλαμβάνει 24 νέα αεροσκάφη για την περίοδο 2014/15 και 26 νέα αεροσκάφη προγραμματισμένα να τεθούν σε λειτουργία αυτό τον χρόνο,  η απόσυρση παλαιότερων αεροσκαφών καθιστά την Emirates ικανή να λειτουργεί έναν από τους νεότερους στόλους στον ουρανό σήμερα. Η Emirates λειτουργεί επί του παρόντος 234 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου, με έξι τύπους αεροσκαφών. Είναι, επίσης, ο μεγαλύτερος χειριστής στον κόσμο των αεροσκαφών Airbus A380 και Boeing 777.

«Το σύγχρονο και αποδοτικό αεροσκάφος μας δεν βοηθά μόνο στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά επιτρέπει επίσης στην Emirates να προσφέρει τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις και να παρέχει στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία στο αεροσκάφος, καθώς και την χωρητικότητα που χρειαζόμαστε για να αυξήσουμε τις υπηρεσίες μας. Η επένδυσή μας σε σύγχρονο αεροσκάφος ευρείας ατράκτου υπήρξε πάντα ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής και της επιτυχία μας», δήλωσε ο Adel Al Redha, Executive Vice President and Chief Operations Officer της Emirates.

Με επτά αεροσκάφη να αποσύρονται  σταδιακά το 2014 και ακόμη 10 να έχουν προγραμματιστεί για απόσυρση αυτό το χρόνο, η ομάδα Emirates Aircraft Assets των 35 εργαζομένων σε συντονισμό με άλλες ομάδες δουλεύουν όλο το εικοσιτετράωρο για τη διαχείριση της απόσυρσης των παλαιότερων αεροσκαφών της Emirates.

«Προκειμένου να κρατήσουμε το στόλο μας σύγχρονο, αποδοτικό και ελκυστικό για τους πελάτες μας, αποσύρουμε σταδιακά ορισμένα από τα παλαιότερα αεροσκάφη μας σε τακτική βάση. Μέχρι στιγμής, το 2014 και το 2015 έχουμε αποσύρει τρία B777-200 και οκτώ A340-500 σύμφωνα με το πρόγραμμα, το οποίο δεν είναι μικρό επίτευγμα από μόνο του. Για το έτος 2015/2016, σχεδιάζουμε ένα σύνολο 10 αποσύρσεων,» δηλώνει ο Φίλιπ Audsley, Διευθυντής, Aircraft Assets.

Ανάλογα με τη συμφωνία για το αεροσκάφος, η Emirates είτε επιστρέφει το αεροσκάφος στον εκμισθωτή κατά τη λήξη της μίσθωσης, ή παρουσιάζει το αεροσκάφος στην αγορά προς πώληση.

«Η διαδικασία της επιστροφής ενός μισθωμένου αεροσκάφους αρχίζει στην πραγματικότητα μέχρι και ένα χρόνο πριν από την επιστροφή του, και περιλαμβάνει συναντήσεις με την εταιρεία μίσθωσης, παροχή γραφειοκρατίας και αρχείων εξυπηρέτησης/ιστορίας, συνεννόηση με το τμήμα προμηθειών σχετικά με τα αντικείμενα υψηλής αξίας που τοποθετούνται στο αεροσκάφος (όπως τον εξοπλισμό προσγείωσης και κινητήρες), και πολλές φυσικές επιθεωρήσεις,» συνέχισε ο κ Audsley.


Σε φυσικό επίπεδο, το αεροσκάφος περνά μέσα από μια σειρά διαδικασιών, που περιλαμβάνει μια άσκηση αφαίρεσης λογότυπου η οποία συμπεριλαμβάνει την διακόσμηση και το εμπορικό όνομα από το αεροσκάφος. Στην πραγματικότητα, το αεροσκάφος καθίσταται μη αναγνωρίσιμο ως ένα αεροσκάφος της Emirates, εκτός από τα καθίσματα και το χαλί, τα οποία παραμένουν άθικτα.

Η Emirates λειτουργεί καθημερινά προγραμματισμένη πτήση μεταξύ Ντουμπάι και Κύπρου και μετά στη Μάλτα. Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: http://www.emirates.com/cy/greek/index.aspx  

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση