ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τα παράπλευρα οφέλη πίσω από το deal Τράπεζας Κύπρου-ΑΠΟΕΛ

Κάρτες, εταιρική κοινωνική ευθύνη και τα εκ. του Champions League πίσω από τη συμφωνία

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΗ - Σε πολλαπλάσια οφέλη από τις 300 χιλ. ευρώ που προβλέπει η συμφωνία μεταξύ ΑΠΟΕΛ και Τράπεζας Κύπρου για τη χορηγία της φανέλας της ομάδας προσδοκούν και οι δύο πλευρές.

Η Τράπεζα Κύπρου προσβλέπει σε παράπλευρα οφέλη σε διάφορα επίπεδα από τη συνεργασία και όχι απλώς στη διαφήμισή της μέσω τηλεόρασης έστω κι αν αυτό το κομμάτι κρίνεται σημαντικό.

Στην Αγία Παρασκευή βλέπουν να διανοίγονται τεράστιες προοπτικές για τις πιστωτικές κάρτες. Ήδη η τράπεζα έχει κληρονομήσει από τη Λαϊκή τη visa card ΑΠΟΕΛ και εξετάζει είτε αναβάθμισή της είτε μετεξέλιξη ώστε να μπορεί να συνδυαστεί με αγορές εισιτηρίων διαρκείας της ομάδας ή με διάφορα προγράμματα επιβράβευσης που θα δημιουργηθούν.

Ένα μεγάλο ατού, θεωρείται επίσης η χρήση παικτών σε διάφορες προωθητικές ενέργειες αλλά και το γεγονός ότι θα μπορούν μέσω των εισιτηρίων που θα έχουν στη διάθεσή του να δώσουν νέα διάσταση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη χωρίς κόστος ή αποκοπές από άλλες ενέργειες.

Μία ενέργεια του τύπου «πετάξτε με την ομάδα» εκτιμούν στην τράπεζα πως θα τους αποφέρει το ίδιο όφελος με μία επικοινωνιακή καμπάνα αρκετών χιλιάδων ευρώ.

Για τον ΑΠΟΕΛ, κρίνεται πως η εταιρεία βρήκε ένα καλό συνέταιρο στα σχέδιά της για να ενισχύσει το εμπορικό της κομμάτι και να ενδυναμώσει τις σχέσεις της με τους οπαδούς που προέρχονται από το ευρύτερο κοινό της ομάδας. Άλλωστε, οι 300 χιλ. ευρώ της χορηγίας σε περίπτωση εισόδου στους Ομίλους του Champions League φαντάζουν πολύ λίγα κοντά στα 17 εκατ. ευρώ. Βέβαια, τα 7 εκατ. ευρώ ή τα 17 εκατ. ευρώ που θα αποκομίσει η ομάδα σε περίπτωση πρόκρισής της σε Ομίλους του Champions League δεν αφήνουν ασυγκίνητη την τράπεζα, η οποία βρίσκεται συνεχώς στο κυνήγι νέων καταθέσεων.

Όσο αφορά καθαρά το διαφημιστικό κομμάτι, η φανέλα με το σήμα της Τράπεζας Κύπρου θα κυκλοφορεί για χρόνια ανάμεσα στους οπαδούς της ομάδας

Η τράπεζα διατηρεί ανοικτές πόρτες για συνεργασία και με άλλες ομάδες, αλλά ξεκαθαρίζει πως το ενδιαφέρον της δεν στρέφεται στο πρωτάθλημα. Θα μπορούσε ωστόσο, να υπάρξει συνεργασία σε άλλους τομείς, όπως σε σχέση με διάφορα προϊόντα ή με τις ακαδημίες των ομάδων. Σχολιάζουν δε, πως στην περίπτωση της Ομόνοιας έγιναν και οι πρώτες διερευνητικές επαφές για να διαφανεί κατά πόσον ήταν διαθέσιμη η χορηγία και ετοιμάστηκε προσφορά ανάλογη με εκείνη που θα δοθεί στον ΑΠΟΕΛ αν συνεχίσει τελικά στο Europa League.


Αλλαγή σκέψης
Η κίνηση της τράπεζας πάντως καταδεικνύει μία σαφή στροφή στον τρόπο που αντιμετωπίζει το θέμα επικοινωνία, ξεφεύγοντας από τη στυγνή λογική της παραδοσιακής διαφήμισης. Αντίστοιχη κίνηση έκανε και με το φεστιβάλ Afro Banana όπου και πάλι η έμφαση δίδεται στα παράλληλα οφέλη για την Τράπεζα και την ευρύτερη εικόνα που εκπέμπει. Στόχος είναι να δημιουργηθεί άμεση επαφή με τον κόσμο, αφού κρίνεται πως η μέχρι σήμερα προσέγγιση της απρόσωπης επαφής μέσα από χορηγίες και διαφημίσεις δεν ανταποκρίνεται πλέον στις απαιτήσεις του πολίτη, που θέλει την τράπεζα να απευθύνεται στην καθημερινότητά του.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση