ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

«Τα πλοία πεθαίνουν στα λιμάνια»

Του Απόστολου Τομαρά

Του Απόστολου Τομαρά

tomarasa@kathimerini.com.cy

Το άσμα του Πόλυ Κερμανίδη, για όσους τον γνωρίζουν, ταιριάζει γάντι στα όσα συμβαίνουν καθημερινώς εδώ και τρεις εβδομάδες στο λιμάνι Λεμεσού. Μοναδική διαφορά ότι στη θέση των πλοίων βρίσκονται όσοι το χρησιμοποιούν. Όσες ευθύνες και αν αναληφθούν η εικόνα που παρουσιάζει ο βασικός πυλώνας της λιμενικής βιομηχανίας επιεικώς είναι ανεπίτρεπτη. Οι μεταφορείς έχουν απόλυτο δίκιο. Αντί το λιμάνι να κάνει βήματα μπρός βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από το προηγούμενο καθεστώς και αν δεν παρθούν ριζικά μέτρα τότε οι συνέπειες θα είναι ευρύτερες και καταστροφικές.

Δεν μπορεί μια εταιρεία με πείρα σε διαχείριση λιμανιών να αδυνατεί να εξομαλύνει την ανωμαλία σε ένα λιμάνι που κανονικά θα έπρεπε να το διαχειρίζεται με το ένα δάχτυλό της. Οι δικαιολογίες ότι δεν υπάρχει χώρος στο λιμάνι δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές. Και αν υποθετικά είναι έτσι πως η ίδια δέχθηκε να πάρει ένα λιμάνι γνωρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσει όλα αυτά τα προβλήματα; Η εικόνα που παρουσιάζεται από τα Μέσα Ενημέρωσης για το λιμάνι Λεμεσού είναι σαφέστατα επιεικής με την πραγματική. Τα όσα συμβαίνουν στη Λεμεσό δεν αφορούν μόνο όσους χρησιμοποιούν το λιμάνι. Αφορούν και πρέπει να ανησυχούν τους πολίτες. Στο λιμάνι εδώ και τρεις εβδομάδας συμβαίνουν πράγματα και θάματα τα οποία δεν έχουν γίνει γνωστά. Οι μεταφορείς αποφάσισαν να συνεχίσουν την αποχή από την εργασία τους μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα.

Ουσιαστικά έδωσαν χρόνο στη διαχειρίστρια εταιρεία να διορθώσει ό,τι πήγε λάθος. Το ίδιο θα πρέπει να κάνει και το Υπουργείο Μεταφορών να ψάξει και να βρει αν όλα που του αναλογούσαν έγιναν σωστά. Να ψάξει να βρει αν ευσταθούν τα όσα λένε οι μεταφορείς για την κατάσταση του εξοπλισμού που παραδόθηκε στους νέους διαχειριστές και τις φήμες ότι κάποιοι φρόντισαν να τον αχρηστεύσουν εκδικητικά. Ο υπουργός Μεταφορών, εάν θέλει να αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος θα πρέπει να πάει στο λιμάνι όχι για συσκέψεις αλλά να βιώσει τη νέα λειτουργία του λιμανιού και μετά να επιβάλει λύσεις. Αποζημιώσεις 50 ευρώ δεν δίνουν λύσεις, οι επαγγελματίες θέλουν το λιμάνι να δουλέψει και όχι να τους «δουλεύουν» όπως λένε. Οι λύσεις θα πρέπει να είναι άμεσες. Ακούει κανείς ότι εμφανίσθηκαν οι πρώτες ελλείψεις;


Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Απόστολου Τομαρά

Απόστολος Τομαράς: Τελευταία Ενημέρωση