ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κλείνει 50 καταστήματα η Ralph Lauren

Η εταιρία θέλει να εστιάσει στο ψηφιακό εμπόριο για αυτό θα μειώσει το προσωπικό της

Kathimerini.gr

To διάσημο κατάστημα του οίκου μόδας Ralph Lauren στην 5η Λεωφόρο στη Νέα Υόρκη (Ralph Lauren Polo Store) σε λίγο καιρό θα είναι παρελθόν. Χθες, ο οίκος μόδας, o oποίος δραστηριοποιείται στην ένδυση, στα είδη σπιτιού και στα αρώματα, ανακοίνωσε ότι θα διακόψει τη λειτουργία του Ralph Lauren Polo Store. Παράλληλα, επανέλαβε ότι θα αναδιοργανώσει τις ψηφιακές εμπορικές δραστηριότητές του και θα μειώσει το προσωπικό του, στο πλαίσιο εκτεταμένου προγράμματος ανασυγκρότησης, το οποίο δημοσιοποιήθηκε πέρυσι τον Ιούνιο.

Στόχος του οίκου είναι να εξοικονομεί ετησίως περίπου 320-360 εκατ. δολάρια. Επιπλέον, όπως είχε πέρυσι δηλώσει, προτίθεται να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων του κατά 8% και να κλείσει 50 καταστήματα, ώστε να επικεντρώσει τις δραστηριότητές του στα βασικά εμπορικά σήματά του, όπως είναι το Polo.

Εν τω μεταξύ, το κλείσιμο του Ralph Lauren Polo Store ανακίνησε τη συζήτηση σχετικά με το αν αυτή η απόφαση του οίκου σχετίζεται με τη γειτνίασή του με τον Πύργο Τραμπ. Για το εν λόγω κτίριο, ιδιοκτησίας του Αμερικανού προέδρου, τα μέτρα ασφαλείας είναι δρακόντεια. Κατά την προεκλογική εκστρατεία και μετά την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ είχαν διοργανωθεί μεγάλες διαδηλώσεις έξω από αυτό. Ανεπηρέαστο δεν έμεινε ούτε το κοσμηματοπωλείο Τίφανις, το οποίο βρίσκεται ακριβώς δίπλα στον Πύργο Τραμπ. Οι πωλήσεις του μειώθηκαν 11% το δωδεκάμηνο Μαρτίου 2016-Φεβρουαρίου 2017 και 7% το τέταρτο τρίμηνο. Η Τζέιν Νίλσεν, γενική οικονομική διευθύντρια του οίκου μόδας, διευκρίνισε ότι «ο οίκος επανεξετάζει τον αντίκτυπο που έχουν τα καταστήματά του σε κάθε επιμέρους αγορά, ώστε να διασφαλίσει την ομαλή διανομή των προϊόντων και την ικανοποίηση της πελατείας του». Επιπροσθέτως, τόνισε ότι, όταν κλείσει το κατάστημα της 5ης Λεωφόρου, ο οίκος θα εξετάσει νέους τρόπους για τον εμπλουτισμό της εμπειρίας των πελατών του.

Συγκεκριμένα, τα αρμόδια στελέχη του θα αναζητήσουν ένα καινοτομικό πλαίσιο για την προώθηση των προϊόντων και του εμπορικού του σήματος, όπως είναι η λειτουργία καφέ – ένα τέτοιο καφέ, με την επωνυμία Ralph’s Coffee, λειτουργούσε στο κατάστημα της 5ης Λεωφόρου. Στη Νέα Υόρκη πλέον θα υπάρχουν επτά καταστήματα του Ralph Lauren, καθώς και το εστιατόριό του Polo Βar Restaurant.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X