ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Charlie Airlines: Ο ρωσικός αερομεταφορέας S7 στην Κύπρο

Πρόκειται για την «Charlie Airlines»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ο αερομεταφορέας S7 της Ρωσίας έχει δημιουργήσει μια νέα αεροπορική εταιρεία η οποία θα δραστηριοποιείται στην Κύπρο, σύμφωνα με το τι δήλωσε την Τετάρτη 3/3 σε δημοσιογράφους ο συνιδιοκτήτης της S7, Vladislav Filev.

Το όνομα της νέας αεροπορικής εταιρείας θα είναι ο «Charlie Airlines», είπε.

"Αυτή είναι μια νέα εταιρεία. Στην Αγγλία αποκαλούσαν τους Κύπριους "Τσάρλι" έτσι, αποφασίσαμε όπως η εταιρεία να ονομάζεται Charlie Airlines", δήλωσε ο Filev.

Τη δεκαετία του 1970, το "Τσάρλι" ήταν ένα δημοφιλής όνομα που χρησιμοποιούσαν τότε οι Βρετανοί για να αναφερθούν στους Κύπριους που έφυγαν πρόσφυγες από την χώρα τους μετά την εισβολή της Τουρκίας και διέμεναν στη Βρετανία, πρόσθεσε.

Η νέα εταιρεία θα κάνει πτήσεις από Κύπρο προς μια σειρά ευρωπαϊκών χωρών. Οι πτήσεις ενδεχομένως να αρχίσουν ήδη από φέτος. Η αεροπορική εταιρεία θα χρησιμοποιεί δύο αεροσκάφη τύπου Α319 από τον στόλο της S7, είπε ο Filev.

Σύμφωνα με τον ίδιο, Ρώσοι μέτοχοι θα κατέχουν περίπου το 40% στη νέα εταιρεία και το 60% θα κατέχεται από ξένους επενδυτές, αλλά αρνήθηκε να τους ονομάσει.

Ο Filev δεν είπε αν θα κατέχει μερίδιο στη νέα αεροπορική εταιρεία, άμεσα ή μέσω κάποιας από τις εταιρείες που ελέγχει ο ίδιος.

Επίσης, είπε ότι οι  Ρώσοι μέτοχοι δεν θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν ευρωπαϊκή εταιρεία χωρίς ξένους επενδυτές, λόγω των σκληρών απαιτήσεων της ευρωπαϊκής ρυθμιστικής αρχής EASA.

Πρόσθεσε ότι η νέα εταιρεία θα καταστεί δυνατή τη λειτουργία της S7 στην Ευρώπη, εντός της ζώνης του EASA, η οποία θα δώσει στους Ρώσους μετόχους μια νέα εμπειρία στη διαχείριση της ασφάλειας των πτήσεων.

"Αυτό είναι μάλλον ένα σχολείο παρά μια επιχείρηση», είπε.

Τον Οκτώβριο του 2015, τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η S7 Airlines ήθελε να αποκτήσει ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, αλλά ούτε η εταιρεία ούτε η χώρα είχε ονομαστεί.

 

Το μόνο που είχε πει η συνιδιοκτήτης της S7, Natalia Fileva, ήταν  ότι η εταιρεία έψαχνε για ένα περιουσιακό στοιχείο στην Ευρώπη, κοντά στη Ρωσία.

Στις αρχές Φεβρουαρίου, οι εκπρόσωποι της αεροπορικής εταιρείας είχαν δηλώσει ότι η S7 εξέταζε τη δυνατότητα να επενδύσουν σε μεταφορέα που δραστηριοποιείται στην Κύπρο. Το όνομα του μεταφορέα δεν είχε προσδιοριστεί.

Την Τετάρτη, o Filev είπε επίσης ότι η εγγραφή αεροπορικών εταιρειών στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν πιο δύσκολο επιχείρημα από ό, τι είχε αρχικά υπόψη.

«Είχαμε προγραμματίσει να ξεκινήσουμε πτήσεις την άνοιξη, αλλά υποτιμήσαμε την πολυπλοκότητα της οργάνωσης, ήτοι τη σοβαρότητα της προσέγγισης των ευρωπαϊκών αρχών πολιτικής αεροπορίας. Νομίζαμε ότι ξέραμε τα πάντα και ότι θα τα κάναμε όλα γρήγορα, αλλά αποδειχτήκαμε λάθος," είπε .

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση