ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

To Instagram λέει ναι στις διαφημίσεις

Τα διαφημιστικά έσοδα προβλέπεται να φθάσουν το 1,5 δις δολλάρια το 2016

ΠΗΓΗ: skai.gr

Το Instagram, η εφαρμογή η οποία βοηθάει τους χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους επιδιώκει νέα έσοδα και ανοίγει διάπλατα τις πόρτες στους περισσότερους διαφημιστές ανά τον κόσμο.

Οι διαφημίσεις ήταν προηγουμένως διαθέσιμες σε μόλις 8 χώρες, ενώ τώρα στο παιχνίδι θα μπουν και άλλες 20 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ιταλία, η Ισπανία και η Ινδία.

Με 300 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το Instagram έχει μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τους αντιπάλους του, καθώς το Facebook βοηθάει στην στοχευόμενη διαφήμιση.

«Θα μας είχε πάρει πολλά χρόνια να δημιουργήσουμε αυτήν την τεχνολογία χωρίς το Facebook. Έχουμε μεγάλο πλεονέκτημα και χρόνια εμπειρίας» όπως δήλωσε ο επικεφαλής προώθησης της εταιρείας.

Οι διαφημιζόμενοι έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη βάση δεδομένων των νέων σε ηλικία χρηστών του και τα δεδομένα από το Facebook, του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στον κόσμο με 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες.

Το Facebook, το οποίο αγόρασε το 2012 το Instagram για 1 δις δολλάρια, δεσπόζει στον τομέα της διαφήμισης στα κινητά τηλέφωνα. Περισσότερο από το 75 τοις εκατό των 3,8 δις δολλάρια των διαφημιστικών εσόδων προέρχεται από τα κινητά τηλέφωνα.

Τα διαφημιστικά έσοδα του Instagram προβλέπεται να φθάσουν το 1,5 δις δολλάρια το 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, αριθμός που θα είναι διπλάσιος το 2017 - 2.800.000.000 δολλάρια.

Το Instagram έχει εργαστεί για να παρέχει περισσότερες δημιουργικές επιλογές στους διαφημιστές. Πριν από λίγο καιρό εισήχθησαν νέες επιλογές για τις εικόνες και τα βίντεο οι οποίες επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία στον σχεδιασμό και δίνουν νέες προοπτικές αξιοποίησης.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Από ψηφιακό χώρο συνάντησης του κοινωνικού μας κύκλου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν να μετατρέπονται όλο και περισσότερο ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Τη στιγμή που υπάρχει μια ομαδική συνομιλία για το κάθε τι, πώς μπορούμε να κάνουμε υγιή χρήση των τσατ χωρίς να χάνουμε ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Δεν σχετίζεται η παγκόσμια εξάπλωση του Facebook με τα ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Ιντερνετ ...
ΠΗΓΗ: Reuters
 |  SOCIAL