ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 
Rory Sutherland στο Digital Agenda: Πρώτα δράση και μετά σχεδιασμός GEEK

Rory Sutherland στο Digital Agenda: Πρώτα δράση και μετά σχεδιασμός

Του Ανδρέα Πογιατζή Για τις «αθέατες ευκαιρίες» στον επιχειρηματικό κόσμο, την συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει η αλλαγή του περιεχομένου στον τρόπο που προσπαθούμε να προωθήσουμε ένα προϊόν, μίλησε ο Αντιπρόεδρος του διαφημιστικού πρακτορείου Ogilvy, Rory Sutherland, κατά την παρουσίασή του «The new media world» στο 4ο Digital Agenda Cyprus Summit αναλύοντας παράλληλα το πως μια καινοτομία μπαίνει και εδραιώνεται στην ζωή μας.

Squid Game: Η κορεατική σειρά χαρίζει νέους συνδρομητές στο Netflix

Το διάσημο πλέον Squid Game ενίσχυσε σημαντικά τη δημοφιλία της διαδικτυακής τηλεοπτικής πλατφόρμας Netflix, χαρίζοντάς του αύξηση συνδρομητών κατά 4,38 εκατομμύρια παγκοσμίως στο τρίτο τρίμηνο του έτους.