Kathimerini.com.cy
Ο Επίτροπος Επικοινωνιών πραγματοποίησε την πέμπτη κατά σειρά έρευνα σχετικά με την αντίληψη των καταναλωτών για την ποιότητα των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα διεξήχθη μέσω δομημένου ερωτηματολόγιου το οποίο ετοιμάστηκε από την ομάδα Παρατηρητηρίου Αγοράς του ΓΕΡΗΕΤ με δείγμα 1.202 ατόμων (800 αστικές περιοχές και 402 αγροτικές περιοχές) και πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Απριλίου - Μαΐου 2025 από την εταιρεία Pulse Market Research Ltd, ανάδοχο του έργου.
Δεν ξέρω τι με έπιασε εκείνο το απόγευμα, ίσως μια κρίση συνείδησης, ίσως το γεγονός ότι η κάρτα μου είχε χτυπήσει κόκκινο χωρίς να θυμάμαι πού ακριβώς πήγαν όλα αυτά τα λεφτά. Άνοιξα το e-banking με σκοπό να κάνω μια ενδοσκόπηση τύπου «πού πάει ο μισθός μου», με τη σχετική αυτοπεποίθηση ότι «εντάξει, δε χαλάω πολλά». Δύο ώρες μετά, βρισκόμουν αγχωμένη, κρατώντας μια λίστα με… 10 ενεργές συνδρομές.