ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τα τερτίπια της κορωνο-απαγόρευσης

Του Παναγιώτη Καπαρή

Του Παναγιώτη Καπαρή

Οι καλοί γιατροί ξέρουν ότι πολλές φορές ο πόνος σε ένα σημείο του σώματος, προέρχεται από πάθηση σε άλλο σημείο, γι’ αυτό και εξετάζουν ολιστικά τον ασθενή. Δεν αρκεί ένα χάπι, το οποίο μπορεί προσωρινά να απαλύνει τον πόνο, αλλά στη συνέχεια μπορεί να προκαλέσει άλλα και μεγαλύτερα προβλήματα. Οι καλοί αναλυτές της κορωνο-απαγόρευσης, οι έμπειροι ψυχολόγοι και οι πολύπειροι γιατροί, λένε στα κρυφά, από τον φόβο των μεγάλων επιδημιολόγων, ότι το κέρφιου και η μάσκα, το φίμωτρο στο πρόσωπο, δεν αποτελούν τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης του ιού, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις προκαλούν τεράστια και ανομολόγητα προβλήματα. Ξεκινούν από τις κρίσεις πανικού, τα ψυχολογικά αδιέξοδα και στη συνέχεια ακολουθούν ένα σωρό σωματικά προβλήματα, όπως είπε πριν από χιλιάδες χρόνια και ο ξεχασμένος πατέρας της ιατρικής, ο Ιπποκράτης. Οι καλοί γιατροί επιμένουν και σήμερα, ότι η ψυχική δύναμη αποτελεί ισχυρότατο φάρμακο, για αντιμετώπιση και των πιο δύσκολων ασθενειών.

Ιστορικά πολλοί κοντόφθαλμοι ηγέτες, στο όνομα τάχα του καλού των ανθρώπων, επέβαλαν ένα σωρό απαγορεύσεις, με τραγικά αποτελέσματα. Κυριότερο παράδειγμα η ποτοαπαγόρευση στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία ξεκίνησε το 1920, με πιέσεις θρησκευτικών ομάδων και σταμάτησε επί ερειπίων το 1933, από τον πρόεδρο Φραγκλίνο Ρούσβελτ. Με την έναρξη της ποτοαπαγόρευσης, φούντωσε η μαύρη αγορά και ξέφυγε το οργανωμένο έγκλημα. Οι οργανωμένες συμμορίες πολλαπλασιάστηκαν και απέκτησαν και πολιτική επιρροή. Τα παράνομα αποστακτήρια και μπαρ διπλασιάστηκαν σε σχέση με την περίοδο πριν από την ποτοαπαγόρευση. Τα ίδια και χειρότερα έγιναν στην Κίνα, αρχές της δεκαετίας του 1970, επί «βασιλείας» της χήρας του Μάο, της αποκαλούμενης και «πάλλευκος δαίμονας», όταν ο «μεγάλος τιμονιέρης» βρισκόταν σε κατάσταση άνοιας. Οι δαιμονικοί μνηστήρες και η Κυρία Τσανγκ Τσινγκ, διέταξαν τις επαρχίες της αχανούς χώρας, να καταστούν αυτάρκεις σε αγαθά και απαγόρευσαν το εμπόριο μεταξύ των επαρχιών. Αποτέλεσμα ήταν μια επαρχία να έχει περίσσευμα από ρύζι και μια άλλη να μην έχει και έτσι οι άνθρωποι πέθαναν κατά εκατομμύρια από την πείνα. Οι κουτοπόνηροι «δαίμονες», έναν μήνα μετά τον θάνατο του Μάο, οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη, στις περίφημες δίκες της Σαγκάης και καταδικάστηκαν σε θάνατο.

Σε όλο τον κόσμο ζούμε την τρέλα της κορωνο-απαγόρευσης, με την Κύπρο σίγουρα να κρατεί τα σκήπτρα στην αυστηρότητα και να καθίσταται «βασιλικότερη του βασιλέως». Επιβάλλει ίσως τα υψηλότερα πρόστιμα στον κόσμο, διπλάσια από την Ελλάδα, ενώ επιβάλλει για τις μετακινήσεις τα περίφημα SMS, τα οποία ίσως καταπατούν τον νόμο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Πονηρές είναι οι κατηγορίες SMS, οι οποίες μάλλον εξυπηρετούν τους «πονηρούληδες», οι οποίοι θέλουν να ξέρουν πού πάνε και τι κάνουν οι πολίτες. Άσε που υπάρχει και η υποψία ότι η κατηγοριοποίηση εξυπηρετεί και οικονομικά συμφέροντα. Ακόμη, αφού επιβλήθηκε κέρφιου, επιβλήθηκε νυκτερινή απαγόρευση, είναι κλειστά τα εστιατόρια και οι καφετέριες και ένα σωρό άλλοι χώροι, γιατί να χρειάζονται τα SMS;

Καλό θα είναι ο Κωνσταντίνος Ιωάννου, με τις αυτοκρατορικές εξουσίες, αλλά και όλη η κυβέρνηση, να αρχίσουν να σκέφτονται όπως σκέφτονται οι δάσκαλοι στα Δημοτικά, οι οποίοι εκτός από τιμωρίες, επιβραβεύουν τα παιδιά. Άραγε δεν θα ήταν καλό, όλοι όσοι πέρασαν την ασθένεια και έχουν αντισώματα και δεν μεταδίδουν τον ιό, σύμφωνα με καλούς γιατρούς, να κυκλοφορούν ελεύθερα χωρίς περιορισμούς; Δεν θα ήταν καλό, όσοι έκαναν το εμβόλιο να αποκτήσουν κάποια προνόμια; Δεν θα ήταν σωστό, όσοι κάνουν το rapid test, με αρνητικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον για μία ή δυο μέρες να μην έχουν τόσους περιορισμούς; Άραγε γιατί δεν αφήνονται οι πολίτες να κυκλοφορούν ελεύθερα με τα αυτοκίνητα, αφού ουσιαστικά είναι μόνοι τους; Έτσι θα αυξηθούν και τα έσοδα του κράτους από τους φόρους στα καύσιμα. Ιδέες υπάρχουν πάρα πολλές, φτάνει να αλλάξει η μονόπλευρη οπτική της απαγόρευσης και οι αρμόδιοι να διαβάζουν και λίγο τους άσχετους δημοσιογράφους. Ο Κυπραίος ήταν ιστορικά υποταγμένος στην κάθε εξουσία, όπως το κυπριακό γαϊδούρι, το οποίο ήταν το πιο υπάκουο στον κόσμο. Ωστόσο, όπως το κυπριακό γαϊδούρι διαθέτει τη δυνατότερη κλωτσιά, έτσι και οι Κυπραίοι, όταν αρχίσουν να αντιδρούν, τρέξε να γλυτώσεις. Και όσοι εγκληματούν, συνειδητά ή ασυνείδητα, κυρίως στις ψυχές των παιδιών και των νέων, θα έχουν μεγάλο «κρίμα» και αλίμονό τους. Η θεία δίκη ξέρει καλύτερα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Παναγιώτη Καπαρή

Παναγιώτης Καπαρής: Τελευταία Ενημέρωση